• grabbarna

börjar känna mig ensam här med lååååångt

förhållande som borde ha blivit äktenskap för länge sedan

vi har varit ett par i 17 år i år och med två barn, hus, bil och en massa skulder tyckte vi att nu är det nog dags ha,ha

men faktum är att sambon hade planerat att fria för ett par år sedan då han skaffat barnvakt dom smygtränade utan min vetskap, skulle bjuda ut mig på en romantisk middag på min födelsedag men tror ni inte på sjutton att restaurangen där han reserverat bord förstörde allt genom att ha tacobuffe som dom lovade skulle sluta kl 19 han bokade till kl 20:00 och då hade dom bestämt sig för att förlänga det hela och till råga på allt placerar hon oss längst ut på ett bord bredvid vilt främmande människor..romantiskt så det förslår ok tänker han jag friar när vi kommer hem igen men se då ringde hemtjänsten och säger att hans mamma hållit på att elda upp spislock så vi var tvungen att hämta hem henne till oss över natten. sedan väntade han på rätt tillfälle som aldrig kom så förra våren då han friade han ståendes på knä i tv-rummet med ungarna klättrandes på oss, helt perfekt

har sett nån enstaka till som varit tillsammans ett längre tag..finns det fler?

• Svar på tråden börjar känna mig ensam här med lååååångt
  • snart höstbrud

vi har varit tillsammans i 12 år han friade för några år sen men jag blev arbetslös så planerna dog ut pga ekonomi har nu fått nytt jobb så på julafton friade jag och den 13 sep ska vi gifta oss

• Cajsa Magnus

Vi har också varit tillsammans i 12år, med 2 barn och min kära m2b friade för ett par år sedan men jag sa ...nja...har aldrig sett mig som den "typen" som gifter sig och var inte "mogen" för det. Hur konstigt det nu än låter när man har två barn ihop. Han har hela tiden sagt att ska vi gifta oss så är det upp till mig att fria..och det gjorde jag med buller och bång den 14 feb i år. Vi råkade hamna i ett par tidningar..så nu går det inte att få kalla fötter..

• grabbarna

kul med ngr fler ja fria själv är ju en ide jag blev lite less på att vänta och komma med små pikar så jag frågade tillslut om han tänkt att vi nån gång skulle gifta oss och fick till svar jag har nog tänkt på det mer än du tror..jaha? sen sas det inget mer föränn han friade ngr månader senare och då berättade han att han tänkt göra det förut men att det sprack...

• Efter 11 år är det min tur

Vi har varit ett par i 12 år till sommaren...herregud det känns som jag är hundra år....hundra år och nykär på nytt

• katjakaj

Vi har varit ett par lite "halvlänge", 7 år. Vi har också två barn, villa, bil, lån osv.... Har väl alltid tänkt att vi ska gifta oss nångång och den gången råkade bli nu! Inget romantiskt frieri utan mera: Nämen nu kör vi!!!! ;)

• quanda

Vi har varit ett par länge, förlovade i 18 år och tillsammans i 19. Vi har 3 barn 17, 12 och 5 år. Hus,bil och hund.
    Vi har inte kommit till skott förrän nu, den 24 maj smäller det.
    Så du är inte ensam om ett långt förhållande

• pojomo

vi har vart ett par i 12 år till april med 3barn,hus,vovve men volvon sålde vi
    Men det var jag som friade orkade inte vänta på att han tog tummen ur

• Stjärnblomma

Drygt 8 år här. Jag friade helt oförberett hemma i soffan, bara stundens ingivelse, men visade sig att han också tänkt i de banorna fast inte kommit till skott. Tur att vi tjejer är initiativrika. ;)

• jeslin

15 år här o äntligen så friade han;-D 31 maj smäller det för oss

• JS080517

Lite drygt 15 år och två barn. Den 17 maj smäller det!!!

• Tirus

Halloj!

Vi har varit tillsammans i snart 12,5 år och gifter oss om en dryg månad. Vi har också två barn tillsammans (3,5 år och 1,5 år).

• avil

VI har hus o bil o husvagn o hund o tre barn,o har varit förlovade i 11år!
    BORDE väl ha gift oss för länge sen,men har inte känt att vi hade råd. NU har vi fått lös pengar så NU slår vi till ...

• tonårsmorsa

Varit tillsammans i 22 år. Förlovade i 20. Två tonåringar. Och kommit till skott först nu.

Och frieri? NJa, jag slog näven i bordet och sa: "Jag vill faktiskt gifta mig". Otroligt romantiskt !

• vit70

Vi har varit tillsammans 15 år. Vi har ibland pratat om giftemål men åren har liksom bara rullat på. Nu ska det äntligen bli av!

• Askungen1

Vi har varit et par i 14 år, har 2 barn.
    har väl pratat om det i ett par år nu, men kännt att vi har haft så många andra projekt då.
    Nu känns det helt perfekt!

Svar på tråden börjar känna mig ensam här med lååååångt