• angelelen

Hur göra med ringarna?

Jag har länge uttryckt min önskan om att förlova mej med min
    pojkvän,typ i 3 års tid..Han har sagt att han kommer fråga när det blir finare väder..Jag har hittat min önskering och visade den för honom,han tyckte den var fin och priset spelade inte så stor roll..Men sen har han inte sagt nåt mer..

Känns lite dumt ifall jag ska beställa den..Iofs,skulle jag vilja ha den även om vi inte förlovade oss för att den e så fin..

Skall jag fråga ifall jag ska beställa den.Han vill ha nåt i vitt också,så hans ring kommer ju matcha min..

Han har tillochmed vart inne o kikat på ringar men jag vart så ställd av att han nu mena allvar att jag inte sa så mycket just då.

Hur gör vi med betalningen utav ringarna sen?

• Svar på tråden Hur göra med ringarna?
  • postchaffisen

Varför inte fria själv?

• Canta

bra ide fria själv vet jag*s*

• PennyJenny

Ursäka, men fria när "det blir finare väder"? *s*

• angelelen

Njae,asså vi kommer inte att gifta oss på ett tag,vi förlovar oss och sen gift friar sen,ser jag det som.Min pojkvän ser förlovning som giftermål om ett typ år,så jag vet inte hur han tänkt..

Men jag har frågat en gång,då vart det lite kontstigt och så ville han själv göra det..

Men nu verkar jag ha sumpat min chans,för att jag börja bråka om varför han inte svara när jag ringde han idag då han var hos sin mamma..till slut kom det ut att han tänkt beställa ringen hem te henne så jag inte visste att han köpt den..

men jag hade tagit bort länken till ringen från favoriter för att det igår lät som att det kvitta ifall vi skulle förlova oss när jag fråga om ringen,men nu vet jag ju varför..

Menmen..

Svar på tråden Hur göra med ringarna?