• Linda 2008

Specialla presenter...

Vad ska man hitta på o ge bort i present? Min mamma är värdinna o min syster är tärna o vill ge dem nåt speciellt i present...
    Har tittat på Calligraphen. Tänkte de kunde va roligt att kunna gravera in "brudtärna" o "värdinna" eller så. Men tyckta inte de fanns så mycket...ölglas känns lite mannligt o visitkortsetui använder de inte o nyckelring känns lite tjuttigt på nåt sätt....eller vad tycker ni? Vill ju att de ska ha kvar de som minne, men inte bara åka i nån låda nånstans eller så.... Några bra förslag någon?

Linda

• Svar på tråden Specialla presenter...
  • misstrixie

Linda 2008 skrev 2008-03-06 12:59:45 följande:

Vad ska man hitta på o ge bort i present? Min mamma är värdinna o min syster är tärna o vill ge dem nåt speciellt i present...Har tittat på Calligraphen. Tänkte de kunde va roligt att kunna gravera in "brudtärna" o "värdinna" eller så. Men tyckta inte de fanns så mycket...ölglas känns lite mannligt o visitkortsetui använder de inte o nyckelring känns lite tjuttigt på nåt sätt....eller vad tycker ni? Vill ju att de ska ha kvar de som minne, men inte bara åka i nån låda nånstans eller så.... Några bra förslag någon?Linda
    Kanske någon sorts smyckesask/skrin?
  • Linda 2008

Jag såg en söt på Calligraphen, men den var så liten....de har ju hur mycket smycken som helst så då bör det nog vara ett skrin...vet du nånstans man kan titta på de?

Linda

• misstrixie

Kolla på Guldfynd, har för mig att de har ett par sorters smyckesskrin. Sedan har de ju världens vackraste små "nipperaskar", du vill i och för sig ha större men annars tycker jag det är trevligt med mindre som man kan ha ett/några få extra fina smycken i...

Svar på tråden Specialla presenter...