HAN SA JA!
För ett tag sen skrev jag här och frågade om ni tyckte att det var för tidigt för mig att fråga om min kille ville förlova sig med mig.
Eftersom att jag fick så många positiva svar så gick jag och tänkte på det ett tag och även pratade med några kompisar om det.
Nu ikväll när vi låg i sängen så ville han sova, han var dödstrött och då sa jag som "jag skulle vilja fråga en sak men jag kan ta det imorgon" och vipps så var han hur pigg som helst och sa att han inte skulle sova förän jag frågade vad det var. Hela tiden låg han där med ett leende på läpparna som om han visste vad som skulle hända. Och jag sa såklart att jag inte vågade säga det jag skulle säga utan att jag skulle ta det imorgon men han gav sig inte och frågade om det var någonting som rörde honom, mig eller båda. Jag var ju så nervös att jag nästan inte fick fram ett ord och sa bara kanske. Sen började jag skaka och svettas och varenda gång jag skulle fråga så vart jag alldeles stum. Men tillslut så gjorde jag det! Och han sa utan tvekan ja!
Nu ska vi bara kolla ut våra ringar!
Jag är världens lyckligaste! :)
Tack alla ni som kom med så positiva svar sist!