Hur många tärnor ?
Vi kommer ha ett rätt litet bröllop runt 40 personer. Kan man då ha 2 tärnor, eller blir det för mycket? Har väldigt svårt att välja mellan min syster och min bästa kompis. Rädd för att såra någon av dem..
Vi kommer ha ett rätt litet bröllop runt 40 personer. Kan man då ha 2 tärnor, eller blir det för mycket? Har väldigt svårt att välja mellan min syster och min bästa kompis. Rädd för att såra någon av dem..
Jag ska inte heller ha så stort, jag vill gifta mig med min syster och min bästa vän bredvid mig och det ska jag göra.. Även om min bästa vän är en karl :)
nej då, det blir jättebra! det är eran dag! jag skall ha 2 eller 3 (inte bestämt än) nära vänner och min lillasyster och vi skall vara 100 drygt på vårt bröllop.
Jag ska ha mina 2 systrar som tärnor men vi har bara en bestman. Har inte heller nåt stort bröllop men vill ha mina systrar vid min sida
japp, en manlig och en kvinnlig tärna som ska gå i samma färger :)
Sen har min m2b sen bästa vän och våran lilla grabb som kommer vara 2 år då som bestmen.
Vi har dock inget mer krav på lillkillen än att han ska gå med min bästa vän in i kyrkan :) Om han står med oss sen eller om han sätter sig hos mormor/morfar/farmor/farfar spelar ingen roll
Vi har oxå drygt 40 gäster och vi kommer ha 5 tärnor och 2 bestman eller vad man säger, 4 av tärnorna är våra flickor 9-16 år, och en bestman är vår kille 13 år. Killarna har frockcoat och tärnorna har cremefärgade klänningar jag sytt, och jag är oxå creme. Ta med så många tärnor ni vill !
Jag kommer ha 4 tärnor.
ska ha tre tärnor, bjuder 70 gäster men man vet ju inte ännu hur många som kan komma..
vi kommer vara runt 50 personer och har 3 tärnor, 2 kyrkmarskalker och en bestman så det är rätt många i brudföljet
Jag har ökat antalet till 3 tärnor