• ensta1

Blynäsgården Vaxholm

Halloj!
    jag skulle vilja veta allt om Blynäsgården i Vaxholm, är det någon som har haft sitt bröllop där? Tips & Trix mottages varmt.

TACK!

• Svar på tråden Blynäsgården Vaxholm
  • kabacigg

Ensta? Är du Täbybo kanske?
    Jag var på Blyäsgården och kollade i somras. Det är superfint där. Sååå fint är det inte många lokaler som ligger! Precis vid vattnet. Men den är ganska uppbokad så var ute i god tid! Jag har några foton som jag kan maila dig om du vill. Jag har även telefonnumret dit.

Kostar 4000 att hyra ett dygn. Bussar går till och från Tekiska högskolan, sista vid tretiden på natten. Ca 80 pers får plats vid en bordssittning. Bord, stolar, porslin, kaffefilter, toapapper ingår i hyran. Cd-spelare också. Storköks-diskmaskin finns. Goda kylutrymmen, frys, micro, ugn och kaffebryggare finns. Det finns ingen scen, men ett band får plats att spela i lokalen. Man får spela musik till 0o1.00 men det går att hålla på längre om man inte har dörrar och fönster öppna så man stör närboende.Man kan viga sig på bryggan eller gårdsplanen precis utanför. Det är superfint! Övernattning kan ske på ett bed and breakfast i närheten eller på hotell inne i Vaxholm.

Lycka till!

• DollyLolly

Hej!
    Jag är också intresserad av blynäsgården!!
    Skulle du kunna maila lite bilder till mig oxå?!
    Har du själv varit där eller?
    Min mail: lindahermansson@hotmail.com

Tack!!

kabacigg skrev 2008-03-03 16:57:08 följande:
    Ensta? Är du Täbybo kanske? Jag var på Blyäsgården och kollade i somras. Det är superfint där. Sååå fint är det inte många lokaler som ligger! Precis vid vattnet. Men den är ganska uppbokad så var ute i god tid! Jag har några foton som jag kan maila dig om du vill. Jag har även telefonnumret dit.Kostar 4000 att hyra ett dygn. Bussar går till och från Tekiska högskolan, sista vid tretiden på natten. Ca 80 pers får plats vid en bordssittning. Bord, stolar, porslin, kaffefilter, toapapper ingår i hyran. Cd-spelare också. Storköks-diskmaskin finns. Goda kylutrymmen, frys, micro, ugn och kaffebryggare finns. Det finns ingen scen, men ett band får plats att spela i lokalen. Man får spela musik till 0o1.00 men det går att hålla på längre om man inte har dörrar och fönster öppna så man stör närboende.Man kan viga sig på bryggan eller gårdsplanen precis utanför. Det är superfint! Övernattning kan ske på ett bed and breakfast i närheten eller på hotell inne i Vaxholm. Lycka till!
  • kabacigg

Nu har jag skickat de bilder jag har! Vi bokade inte Blynäs eftersom det var så uppbokat. Vi fick helt enkelt inte den dagen vi ville ha, så det blev ett annat ställe. Men, jag hade gääääärna varit där. Precis vid vattnet! Man hade kunnat viga sig på bryggan. Och möjlighet att ta med egen mat och dryck, såna ställen är inte så lätta att hitta i Sthlmområdet.

Lycka till!

• alltidvi

tack så mycket för bilderna!

kabacigg skrev 2008-03-04 19:33:59 följande:
    Nu har jag skickat de bilder jag har! Vi bokade inte Blynäs eftersom det var så uppbokat. Vi fick helt enkelt inte den dagen vi ville ha, så det blev ett annat ställe. Men, jag hade gääääärna varit där. Precis vid vattnet! Man hade kunnat viga sig på bryggan. Och möjlighet att ta med egen mat och dryck, såna ställen är inte så lätta att hitta i Sthlmområdet.Lycka till!
  • MsA

Hej på er!
    känner mig lite jobbig nu men finns det någon chans att någon av er kan vidarbefodra bilderna och ev info till mig också? :) 

• ellenedward

Kan ni mejla mig bilder också?!? ellenedward (att) gmail.com
    tack!!!

• Aniara4

Don't hold your breath. Tråden är fem år gammal och ingen av de tidigare skribenterna finns kvar på Bröllopstorget (det ser man genom att namnen är svarta och inte lila).

Svar på tråden Blynäsgården Vaxholm