• Efter 11 år är det min tur

    Råd om 30-års present....

    Snälla kan ni ge mig några råd om vad jag skall köpa till min älskade make i 30-årspresent?! Är glad för alla tips

  • Svar på tråden Råd om 30-års present....
  • LT2B

    Min sambo fyllde 30 år förra året. Jag var jättestressad över vad jag skulle köpa och hade jättesvårt att komma på något bra. Jag kan tycka att presenter när man fyller jämt gärna får vara lite extra. Inte nödvändigtvis extra dyra men kanske något som man kan behålla och som kan få en att minnas sin dag även om några år.

    Hur som helst så köpte jag en whiskykaraff från Orrefors, tror den kostade typ 2000kr. Man kan gravera in på botten av skålen om man vill men det gjorde inte jag. När folk sen undrade vad han önskade sig så sa jag bland annat till mina egna föräldrar att jag hade köpt karaffen och att någr whiskyglas i samma serie skulle vara uppskattat.

    Lycka till

  • Efter 11 år är det min tur

    Har tänkt att köpa ett presentkort på en tatuering men jag vet inte....lite osäker ,men jag vet att han är interesserad men är inte säker på att han vågar...fegisen

  • Efter 11 år är det min tur

    Puffar här lite...är lite nyfiken.....finns det ingen mer hjälp att få...LT2B,tack för tipset,han är en älskare av Whisky

  • Bluerose

    Jag ordnade en Helsingforskryssning i hemlighet för min sambo när han fylle 30. Vi var över 20 st som åkte. Det var mycket uppskattat av honom.

  • alltidvi

    Jag bjöd min sambo på en långhelg på Sandhamn, han är inte så mkt för firande så han ville inte vara hemma på sin födelsedag. Sen passade vi på att förlova oss där också Så det blev en väldigt bra present för mig också... är fortfarande helt bubblig och "nykär" så här en vecka efter...

  • Efter 11 år är det min tur

    GRATTIS


    alltidvi skrev 2008-03-03 10:39:29 följande:
    Jag bjöd min sambo på en långhelg på Sandhamn, han är inte så mkt för firande så han ville inte vara hemma på sin födelsedag. Sen passade vi på att förlova oss där också Så det blev en väldigt bra present för mig också... är fortfarande helt bubblig och "nykär" så här en vecka efter...
  • pallesj

    Min sambo fyllde precis år och då gav jag han ett fickur som han sagt att han vill ha till bröllopet. Fler tips är smycken, mysig weekend, Tatuering är la bra om han kommer göra en,

  • Efter 11 år är det min tur

    Ja det är ju det


    pallesj skrev 2008-03-03 10:43:49 följande:
    Min sambo fyllde precis år och då gav jag han ett fickur som han sagt att han vill ha till bröllopet. Fler tips är smycken, mysig weekend, Tatuering är la bra om han kommer göra en,
  • PennyJenny

    Jag är en stark anhängare av att ge bort upplevelser i present. I alla fall till folk som redan har det mesta i prylväg eller köper det de vill ha. Jag brukar köpa en upplevelse och så kombinerar jag ihop det till en heldag med lunch och middag på hans favoställen eller att "han önskar jag lagar" till middag. Det kan ju vara fallskärmshoppning, repelera eller klättra, biljetter till någon riktigt bra föreläsare han vill se eller konstert, vin/choklad/whisky/rom provning eller vad det nu är han gillar.

  • Zozo

    När maken fyllde 30 gick jag och hans bâste vân ihop om en händelsehelg - vi körde ner till Millau (vi bodde i Frankrike) och testade speleologi (grottvandring), trädklättring (typ linbanor etc) och paragliding! Jâttemysig helg och fina upplevelser!

    när jag fyllde 30 hade maken fixat flygbiljetter hem och ordnat fest hemma i Sverige - saa mysigt!

  • Efter 11 år är det min tur

    Tack så mycket för alla fina tips...fortsätt gärna att hjälpa mig

  • alltidvi

    Tack!
    Efter 11 år är det min tur skrev 2008-03-03 10:40:17 följande:


    GRATTIS
  • Dolliver

    Min sambo fyllde "tjugotio" (*ler*) igår och av mig fick han lite nya snygga tröjor och en skjorta (som jag sagt till honom att han ska ha på påskafton), ett presentkort på mediamarket (han önskar sig en ny Mp3 el en extern hårddisk - och det var rena rama djungel för mig att välja ut på mediamarket!) och sen då på påskafton..
    .. - då tror han att jag fixat barnvakt och vi ska ha en lugn kväll med lite bio och middag, men istället ska han få världens överraskningsfest med vännerna och släktingarna!
    Ska bli så kul!!

  • Efter 11 år är det min tur

    Vi skall också ha fest men han vet om vem som kommer och när det blir....han klarar inte av överraskningar,lite tråkigt tycker jag men det är ju inte jag som fyller Hans syster har förberätt ett pinsamt tal och det skall bli kul för han skall inte alltid komma undan,älsklingen

Svar på tråden Råd om 30-års present....