• nellie78

Han sa JA!

Hur har det gått för er andra som friat idag?
    Jag och min blivande man ska gå och titta på kyrkan här i byn imorgon och se om den är något fös oss! :) Han sa alltså JA till min fråga och innan året är slut kommer jag att vara Fru Nordström!

• Svar på tråden Han sa JA!
  • blivandefrularsed

GRATTIS!

Hur friade du???

• Semesterbruden

Grattis !
    Jag hade tänkt fria i dag men kunde inte hålla mig så jag gjorde det förra fredagen - han sa JA !

Ska ni berätta för alla eller vänta ? Vi berätttar inget ännu.

• nellie78

Tack alla ni! :)
    Jag hade lagat en fin middag här hemma och när han kom hem så skickade jag ut honom med hunden nån min (så överlyckliga vovven skulle sansa sig lite och inte rusa rätt in i vardagsrummet med honom efter sig när han kom hem) sen visade jag in honom i rummet där jag dukat jättefint och tänt massa ljus.Han fick sätta sig och sen frågade jag helt enkelt om han ville gifta sig med mig i år!
    Tyvärr är jag jätteförkyld och har nästan helt tappat rösten vilket gjorde att han missade att höra "i år!". När han sen förstod att det var i år det gällde så sa han att han ju redan sagt "ja" och inte kunde ta tillbaka det, och så skrattade vi lite åt hela situationen! :)
    Typiskt att jag skulle tappa rösten just nu! Men visst, vi kommer att gifta oss i år och vi hade en helt underbar kväll!:)

• Nalle Puh 40

Grattis och jag fick oxå ett ja...

• Peters Fridelina

Grattis alla som blir fru iår!!!
    Ett tips som är sååå roligt. Vi skaffade
    oss en bröllopssida på www.weddingannouncer.com
    och där kan man bl.a. lägga in nedräkning till den
    stora dagen!!! Varje dag kan vi säga till varandra
    att nu är det så eller så många dagar kvar!!! Jättemysigt!
    Idag är det 90 dagar kvar tills jag blir FRU ALMQVIST!!!

Svar på tråden Han sa JA!