• Sandra86

Vad sa ni tjejer när ni friade?

Jag har funderingar på att fria. Men vad säger man?
    Jag har så svårt för att säga allting jag känner i ord, för då börjar jag bara gråta.
    Vad sa du när du friade?

• Svar på tråden Vad sa ni tjejer när ni friade?
  • avil

Vet ej...måste fria idag .
    Men vi har redan bokat allt..o jag har köpt klänning mm!
    men min blivande påstod att ingen har ju friat än-o det är i och för sig sant ..så jag får nog göra det idag...
    Ja,jag börjar gråta med-men jag ska bara ge en blomma o fråga "vill du dela ditt liv med mig o bli min man"? typ.
    Inget mer.
    Vi har hus o barn o har levt ihop i över 10 år redan-vi HAR liksom redan bestämt att det "är vi"......

• Saxiquine

Jag skrev en liten dikt på rim i ett kort och medans han läste ställde jag mig på knä och sista raden i kortet var:

"Trots att jag kan vara tjatig ibland, måste jag ändå fråga-
    - vill du bli min äkta man".

• Sandra86

det låter härligt =) då önskar jag dig lycka till idag!
    själv tänkte jag fria i juni och det blir på en kryssning vi har beställt för att fira våran 4årsdag.
    då kommer ju följdfrågan. ska jag fria i våran hytt eller ska jag kanske ta upp honom på däck?

• Sandra86

saxiqunie:

underbart! vilken bra idé, då slipper man säga det. =)

• avil

sandra-uppe i nån resturang eller så tycker jag.......

• Sandra86

avil

vi ska äta buffé på kvällen.. men jag skulle nog bara tycka det vore ännu jobbigare att fråga där. skulle nog hellre vara "ensam" med honom.

• avil

sandra86-nä,ha honom uppe där då ni äter! hur fränt som helst bland alla...

• Sandra86

vore det inte mysigt då att ta upp honom på däck och fråga där?

• Nalle Puh 40
    Sandra86 skrev 2008-02-29 09:42:04 följande:
    det låter härligt =) då önskar jag dig lycka till idag!själv tänkte jag fria i juni och det blir på en kryssning vi har beställt för att fira våran 4årsdag.då kommer ju följdfrågan. ska jag fria i våran hytt eller ska jag kanske ta upp honom på däck?
    På däck, helt klart (gärna med solnedgång...)
  • Sandra86

Nalle Puh:

Precis vad jag tänkte, solnedgång och förhoppsningsvis är det varmt och skönt då med

Svar på tråden Vad sa ni tjejer när ni friade?