Vad sa ni tjejer när ni friade?
Jag har funderingar på att fria. Men vad säger man?
Jag har så svårt för att säga allting jag känner i ord, för då börjar jag bara gråta.
Vad sa du när du friade?
Jag har funderingar på att fria. Men vad säger man?
Jag har så svårt för att säga allting jag känner i ord, för då börjar jag bara gråta.
Vad sa du när du friade?
Vet ej...måste fria idag .
Men vi har redan bokat allt..o jag har köpt klänning mm!
men min blivande påstod att ingen har ju friat än-o det är i och för sig sant ..så jag får nog göra det idag...
Ja,jag börjar gråta med-men jag ska bara ge en blomma o fråga "vill du dela ditt liv med mig o bli min man"? typ.
Inget mer.
Vi har hus o barn o har levt ihop i över 10 år redan-vi HAR liksom redan bestämt att det "är vi"......
Jag skrev en liten dikt på rim i ett kort och medans han läste ställde jag mig på knä och sista raden i kortet var:
"Trots att jag kan vara tjatig ibland, måste jag ändå fråga-
- vill du bli min äkta man".
det låter härligt =) då önskar jag dig lycka till idag!
själv tänkte jag fria i juni och det blir på en kryssning vi har beställt för att fira våran 4årsdag.
då kommer ju följdfrågan. ska jag fria i våran hytt eller ska jag kanske ta upp honom på däck?
saxiqunie:
underbart! vilken bra idé, då slipper man säga det. =)
sandra-uppe i nån resturang eller så tycker jag.......
avil
vi ska äta buffé på kvällen.. men jag skulle nog bara tycka det vore ännu jobbigare att fråga där. skulle nog hellre vara "ensam" med honom.
sandra86-nä,ha honom uppe där då ni äter! hur fränt som helst bland alla...
vore det inte mysigt då att ta upp honom på däck och fråga där?
Nalle Puh:
Precis vad jag tänkte, solnedgång och förhoppsningsvis är det varmt och skönt då med