• PennyJenny

Patetisk hang around?

Alltså, det är mer än 6 månader sedan jag gifte mig, men ändå kan jag inte riktigt släppa det här forumet. Så mysigt att läsa om alla era planer och drömmar för bröllopet.

Men eg, hur patetisk är man inte som fortfarande flera gånger per dag loggar in här och skriver lite och läser lite? *s* Men det är en skön avkoppling och jag har inte hittat något annat forum att hänga på...

Så, hur många mer än mig är så här lite lätt patetiska, gifta sedan typ ett halvår eller mer men hänger ändå kvar?

• Svar på tråden Patetisk hang around?
  • lycklig78

Jag tycker mest människor trycker ner varandra på detta forum, ändå måste jag gå in att läsa. Så jag känner mig lika papetisk jag... Fast det gäller de trådar jag är intresserad av. Jag går inte in och röstar på vilken klänning som är finast eller vilken tiara.. Jag VILL inte ha åsikter om det.

• Zozo

Äh kom igen om nat ar TS.. Det är snart TVA ar sedan jag gifte mig
    Vi är ju ganska manga som hänger kvar även efter bröllopet.
    Jag har hittat nagra helt underbara tjejer hâr som jag diskuterar allt mellan himmel och jord med.
    Vissa dagar är jag pa humör att lämna asikter/rad i olika tradar andra dagar gar jag bara in och byter nagra ord med tjejerna.. Det handlar ju inte alltid om bröllop och jag tycker inte det är det minsta patetiskt.
    Jag tyckte det var himla bra med tjejer som redan gift sig när jag planerade mitt bröllop.. sa nagon gang da och da hoppas jag fortfarande kunna komma med nagon idé som är till hjälp.

Jag tycker nog inte att folk trycker ner varandra som mest pa det här forumet. Ibland (vissa dagar, vissa tradar) gar det fel.. men rent generellt tycker jag att folk är relativt trevliga.

• Äntligen dax!

I så fall är jag lika patetisk... ;) Gifte oss i somras... Men jag har alltid, och kommer nog alltid tycka det är intressant och roligt att läsa runt på såna här forum... Så oavsett hur långt upp det placerar mig på patetisk-skalan, lär jag nog fortsätta kika in här...

• PennyJenny

Så bra att man inte är värts då. Och att man inte är ensam.

Och patetisk är så klart sagt med glimten i ögat.

• PennyJenny

Oja, visste du inte det anne?

• PennyJenny

Kommer nog från maken som undrade vad det är för fel på mig eftersom jag är kvar. Han kunde å andra sidan inte riktigt förstå varför jag var här från början heller...*s*

• Popcorn

Ehh... jag skriver inte så ofta här längre, men det känns som om den här tråden precis är till för att bekänna färg... det är... *harkel* ... 2,5 år sedan nu !

I ärlighetens namn hänger jag väl här av lite andra anledningar nu (jobbar numera också med en bröllopsrelaterad sak och håller koll på läget), men från början när jag började hänga här var jag "bara" en äkta blivande brud som numera har dragit på sig ett BT-beroende.

• IdaÄlskarLennart

det är ju bra för oss som planerar med er som har erfarenhet =) du e inte alls patetisk, bara klok å hjälpsam =) jag lär inte heller sluta vara här efter jag gift mig =) haha

• Lemmy

Det var också ett bra tag sen jag gifte mig, men det är fortfarande kul att hänga här då och då. Fast nu skyller jag på att jag är bjuden på bröllop i sommar och måste titta in och läsa lite här. :)

• Fröken Figo

jag kommer nog inte kunna släppa BT så lätt efter bröllopet jag heller...

BT har varit en perfekt plats att fly till för mig... i jobbiga stunder har jag fått jättebra råd om svartsjuka och sånt. Och i bra stunder har jag kunnat dela glädjen med bröllopsplanering.

I brist på "riktiga" vänner där jag bor nu har BT varit jättebra.

• Maciebrud

Vi alla som ännu inte är gifta är ju bara väldigt tacksamma att ni finns. Vilka ska annars veta bäst om inte de som är gifta=)
    Så tack så mycket=)

• Höstbrud-07

Jag känner mig också lite fånig som är kvar men samtidigt vill jag ge tillbaka och ge tips osv eftersom jag själv var så tacksam över att BT fanns när jag planerade bröllopet. Sen är det ett hemskt kul tidsfördriv.

• zukigirl

Jag gifte mig för fem månader sedan och jag är fortf kvar jag med! Kanske inte så ofta som innan bröllopet då jag tycker jag satt här inne hela dagarna... Det blir kanske inte varje dag nu men några gånger i veckan iaf.

• idafrida

Jag är hur patetisk som helst ! Gifte mig också för ett halvår sedan, men kan inte hålla mig härifrån...

Svar på tråden Patetisk hang around?