• Disan

Fria på annan dag-IDAG?

hejsan hej
    behöver er hjälp lite, jag ska fria till min sambo på fredag och var å hämtade ringarna igår.. sååå vackra och nu känner jag att jag inte kan vänta längre.
    Kan man fria på en annan dag än vad det står i ringarna. det står ju 29e i dom fast idag är ju 26e.
    Tack

• Svar på tråden Fria på annan dag-IDAG?
  • Hullda

Njaaaääeee ... så skulle inte jag göra. Datumet i ringen är ju DAGEN för förlovningen.

• Mini Wedding

Hmmm håller med Hullda.. Men jag föörstår att du käönner dig otålig.. Det skulle jag också göra. Försök att hålla ut!

• AnnaochHenrik

Fria på "rätt" dag du! Det är ju bara 3 dagar kvar, du kommer nog ångra dig sen om du friar på annat datum än det som står i ringarna bara för att du inte kunde hålla dig...

• Disan

nej kunde ni inte sagt JA bara haha skoja lite. Jo ni har säkert rätt fast datumet i är mest symboliskt, å ena sidan så kan man fira 26e varje år och andra är väl att de blir roligare dom gångerna skottdagen kommer, då kommer man ju verkligen ihåg förlovningsdagen men jag är så otålig och de värsta är att vi är lediga idag i eftermiddag båda två så han kommer att märka på mig att det är nåt

• Mini Wedding

Ja det var ju värre. Min sambo skulle också märka något. Men kör på du. Kan du hålla dig så är det väl bra. men går det inte så är det bara att köra på!

• Disan

haah ja fast antingen får jag börja planera nu och fixa inför kvällen direkt när jag kommer hem.. brukar va hemma 1,5 timme före honom eller så blir de nog inget för de måste va mysigt och speciellt och
    haha fast det förvånar mig inte om han ser om de är nåt och frågar vad de är så kommer jag nog förstöra allt å bara säga de rakt ut, utan planering

• sanber

hahaha det kanske är det bästa frieriet!

pang på rödbetan bara!
    sån är jag försäger mig ALLTID till min sambo om mina överaskningar!*suck*

• Disan

ja jag försa mig igår kväll på den lilla korta stunden vi hade ihop innan vi skulle sova... jag jobade till 21 och kom sen hem och skulle duscha och kanske kom i säng kl 22. vi låg och pratade 1 timme i sängen typ innan han slocknade och då han jag säga att jag inte var säker på hur mycke jag hade kvar på kontot nu.. hallå de va 25e igår, vad menar du liksom undra han.. njaee alltså vet inte hur mycke jag fått i lön fick jag ju slänga in då haha men ja han märker ju att man är konstig men tänk en hel kväll hemma idag då..
    vet att jag inte kommer att kunna hålla mig

• Mini Wedding

Hur gick det nu då? Blev det idag du friade eller?

• Disan

nej jag friade i tisdags hehe men igår va den officiella dagen och idag ska vi berätta för våra föräldrar att vi ska gifta oss :D

Svar på tråden Fria på annan dag-IDAG?