• karpalo

Vad fattas?????

Hej alla!

Jag håller på och donar med inbjudningskort till vårat bröllop 23.8!

Har gjort en mall nu,men tycker att det fattas nåt!
    Vill ha stilrena kort men tycker bara att detta ser tråkigt ut!!!
    Har ni några tips hur jag kan förbättra?

• Svar på tråden Vad fattas?????
  • Fenixx

ser fint ut. men något fint tunt sidenband tvärs över kanske? eller fin klämma?

• emmalottan

tänkte mig också ett litet sidenband, kan sällan bli fel! :)

• AnnaochHenrik

Superfint kort! Tror också på ett brunt sidenband, eller någon annan brun detalj!

• Garonne

Jag skulle nog sätta nån liten stämpel i brunt. Ett stilrent litet hjärta eller något... Ser framför mig den stämpel som vi använde, fast mindre. Det var som en snirklig men stilren ranka som bildade ett hjärta. Har inge bilder tyvärr. Jättefina kort förresten! Jag tror inte riktigt på sidenband tvärs över, eftersom ni redan har en brun rand på andra ledden. Men det är ju bara min åsikt...

• Kireina

Är det framsidan eller ska texten vara brevid det bruna?
    Svårt att uttala sig när man inte har en helhet.

• Celeste97

Om det är framsidan skulle jag t.ex. kunna tänka mig en brunglittrig vertikal bård längst till höger. Kanske går att få till med stämpel eller nåt?

• Kireina

OM det är framsidan, så ska väl era namn stå där med datum? Eller ett snyggt monogram över era första bokstäver.

Vet inte om det är så mkt mer saker som behöver komma till, annars.

• AnnaochHenrik

Jag har en skitsnygg stämpel med texten "Inbjudan", det kanske kunde vara nåt att testa i brun text? Det finns bild på våra inbjudningskort i mitt galleri, även om inte stämpeln syns så bra på just den bilden...

• karpalo

Tack alla för era förslag!

kireina,celeste97

jo,det är framsidan som jag tagit foto av!

Att sätta dit namnen o datum har jag funderat på, men går det att köra korten genom en skrivare???

AnnaoHenrik

Vart har du köpt din stämpel?

Svar på tråden Vad fattas?????