• IdaÄlskarLennart

    vanliga skor??

    jag och min blivande man var på stan en dag. vi kollade runt för saker till brölloppet. vi inföskaffade oss bland annat kostym till honom och klänning till mig och kläder till hans fyra barn m.m

    varken min blivande eller jag tycker om att gå i "finskor" dom är trånga och obehagliga. jag hatar klackar.

    så vi köpte ett par skor till han. dom är helsvarta men det är ett par helt vanliga skor. typ lite gran som en skatar modell .. om du förstår.
    visst funkar de att ha va ??

    själv ska jag inte ha nå klackar utan de blir sånna här lätta, platta skor, vet inte vad de heter ;P haha .
    men dom e av lite finare modell och vita =)

  • Svar på tråden vanliga skor??
  • hummledummle

    Det är klart att det funkar med vanliga skor.. Det är ni som skall gå i dem och ingen annan.. Och jag tror inte gästerna bryr sig o vad ni har på fötterna... Lycka till

  • IdaÄlskarLennart

    skorna hittade vi dessutom på rea =) å de känns lite mkt att beta 5-6oo kr för ett par finskor som används ett fåtal gånger då man som vi gjort kan köpa billiga vanliga skor som efter brölloppet kan användas helatiden =)


    hummledummle skrev 2008-02-25 18:39:42 följande:
    Det är klart att det funkar med vanliga skor.. Det är ni som skall gå i dem och ingen annan.. Och jag tror inte gästerna bryr sig o vad ni har på fötterna... Lycka till
  • Äntligen dax!

    Klart det funkar... :)
    Jag tror ärligt talat ingen tänker på vad man har på fötterna... :P

    Mannen hade faktiskt arbetsskor här... Ser iofs ut lite som finskor - men det är arbetsskor från Arbesko... He he he... Med gelédämpning osv, pga han har lite problem med ben o rygg...

  • hummledummle

    Jag köpte skor på rea oxå ett par vinröda lågskor de kostade bara 99:- och sen till min blivande hittade vi ett par helt vanliga skor som oxå kostade 99:-
    Jag tycker inte ser spelar någon roll... Vi tänker nog lite lika du och jag.... Kram

  • IdaÄlskarLennart

    ja, de nästan verkar som vi har tankar åt samma håll =) hehe


    hummledummle skrev 2008-02-25 18:44:52 följande:
    Jag köpte skor på rea oxå ett par vinröda lågskor de kostade bara 99:- och sen till min blivande hittade vi ett par helt vanliga skor som oxå kostade 99:-Jag tycker inte ser spelar någon roll... Vi tänker nog lite lika du och jag.... Kram
  • Cissit

    Jag har köpt ett par "finskor" med lite klack, men dem kommer jag kunna använda sen också för de är inte så "bröllopiga". Jättesöta är de och kostade bara 240 kr. Sen har jag faktiskt köpt ett par toksöta gympadojor som går i vitt och guld som jag tänkte ha att byta med för jag har problem med fötterna och kommer inte kunna gå i klack hela dagen o kvällen. Tärnorna ska få guldballerina... Tycker absolut man kan ha "vanliga" skor, man har det man trivs i, det som är bekvämt och man tycker är fint!

Svar på tråden vanliga skor??