• 31 Maj 08

Min blivandes bestman behöver tips! Vad kan man hitta på på en svensexa?

Hejsan!

Skriver för att min blivandes bestman/bror behöver lite tips på vad man kan hitta på på hans svensexa.. Vad har era män fått göra på sina svensexor? Vad kan man hitta på i sthlm/uppsala för bus?

Jättetacksam för svar!

• Svar på tråden Min blivandes bestman behöver tips! Vad kan man hitta på på en svensexa?
  • hondafreak

Nåt som är KUL är att köra folkrace ! Det finns klubbar som hyr ut till företag och svensexor och så ! Kravet är förståss att sällskapet är nyktert, annars är det bara att köra ! Tänkte be vår toastmaster fixa det med min man ! Bara synd att inte jag får vara med för jag vill oxå !

• Bluerose

det finns ju nåt äventyrsgrejs i sthlm, eller utanför. Ölprovning.kolla på coolstuff där finns dte lite upplevelser

• emmalottan

gokart är grymt kul!

vet en svensexa där dem när det var dags för lunch hade gjort upp med en pizzeria att brudgummen fick baka sin egen pizza, det var tydligen väldigt uppskattat öven om det lät lite sådär..

• emmalottan

haha vilka roliga tips det fanns på den där bloggen!!

• brud080419

allt beror ju på budgetmen här kommer några tips: gocart som emmalottan tipsar om, höghöjdsbanan i Nacka-trakten (tror jag det ligger), Ballbreaker www.ballbreaker.se/dynamic/start.asp, öl- eller whiskeyprovning, pröva på att göra stunts.

• Synthetic

Verkar som min sambo kommer hamna pch köra formel 1 i vad det nu hette neråt landet och han bor eg i sthlm.

• Celeste97

Stuntman för en dag
    Spela in låt i en studio

Svar på tråden Min blivandes bestman behöver tips! Vad kan man hitta på på en svensexa?