• fiffinurlig

Smink i Eskilstuna- Make up store eller annat?

Är det någon vänlig själ som vet om det finns någon bra stans att sminka sig i Eskilstuna? Har funderat på Make Up Store men skulle vilja ha lite tips om var dom är duktiga och vad det kostar osv. Alla tips mottages

• Svar på tråden Smink i Eskilstuna- Make up store eller annat?
  • nossan

Har oxå haft dom funderingar, har fått många tips om just make up store att dom ska vara duktiga samt att du får smink för det du betalar för oxå=) ska kolla runt lite mera om detta och kan komma med mera tips om jag finner till dig=)

• matildaochniklas

Jag har ingen aning om vart det är bra. Jag har hört jättemånga som blivit missnöjda på make up store, men också många som blivit nöjda. Jag kommer att fixa sminket där jag fixar håret, på Salong LM. Hon klipper bra iaf och hon är den enda frisören i hela stan som jag har blivit nöjd med så jag litar på henne!

• sommar -08

Jag gillar Sofie på Spakällan.
    Hon är duktig och så använder hon sig av mineralsmink (som är en personlig favorit).
    Jag tror att det kostar ca 500:-, men då ingår det en provsminkning oxå.

• Linslusen1

Det ska ju öppna ett nytt ställe i gamla stan i Eskilstuna, tjejen som öppnar stället är kanon duktig, en gammal kollega till mig.
    Märket heter Kiko o kommer från Italien.

• matildaochniklas

KIKO har öppnat nu, det ligger på köpmangatan. Jag har inte varit där men dom har annonser i tidningen, jag tror att en sminkning kostar 350:- och då får man produkter också. Det är nog värt att kolla upp.

• Lilltrolle

Make-up store är bara glitter som min sminkös sa, jag fick dock möjligheten att handla till personalpris vid ett tillfälle så jag tänkte att jag testar i alla fall.... Och hon hade rätt, deras smink är snyggt men det sitter inte, inte när man jämför m t ex Lancôme och Face.

Svar på tråden Smink i Eskilstuna- Make up store eller annat?