Ngn m erfarenhet från Villa Söderås, Lidingö?
Vi har bokat Villa Söderås för vårt bröllop. Jag undrar nu om ngn har erfareheter, bra som dåliga, från detta ställe?
Vi har bokat Villa Söderås för vårt bröllop. Jag undrar nu om ngn har erfareheter, bra som dåliga, från detta ställe?
puff
puff igen
Jag har visserligen inte själv varit på eller haft fest på Villa Söderås, men jag har övervägt lokalen för vårt kommande bröllop. Vi blev båda helt förälskade i lokalen och läget, men det föll på att restauranggästerna sitter och rör sig så nära inpå. Vi var faktiskt på besök en dag precis när en annan bröllopsfest skulle börja och hade alltför bra överblick över vad som var på gång.
Kolla också gamla trådar på BT om Villa Söderås.
Ja, typiskt nog var detta ngt de inte talade om för oss förrän vi var där sista gången och kollade för ett tag sen... Blev jätte arg för nu är det ju försent att byta lokal.... men vi får göra det bästa av saken.. Tydligen är det så att de inte kan stänga ute sina hotellgäster men andra gäster kan de säga att det är fullt till... Usch blir arg bara jag tänker på det men de e bara å gilla läget.