• J080620

Gråt!

Jag har så lätt för att gråta så jag är lite orolig
    över att jag kommer böla hela dagen!! finns det några bra tips på hur man kan öva sig ? :) haha..jag vet att det låter roligt men jag kan görja snyfta för minsta lilla.. och när då jag ska gå där med min underbart vackra klänning och alla kommer att titta på mig med blicken "åh så vacker" jag vet inte riktigt hur jag ska kunna hålla mig samman!?

• Svar på tråden Gråt!
  • Efter 11 år är det min tur

Du kommer att böla fast du övar dig....du har rätt till det
    Ps.Vattenfast mascara är att rek.
    kram och lycka till!!//Anna

• sowa65

jag bölar jämt, på bröllop, på dop, på bio.... lärt mig leva med det! Så bara njut av dagen, le och böla på!!!

• J080620

Jo samma här... Jag hoppas att någon lyckas ta foton då jag inte gråter :)
    Jag tror dessutom att jag har extrema tårkanaler. När jag skrattar så sprutar det tårar! Man kanske kan operera tårkanalerna?. skämt o sido!!
    Jag ska se till att ha det allra bästa sminket! :)

• LloveC

Jag blir ofta tårögd när jag är på bröllop, dop och ser sånt på tv, men på vårt bröllop var jag inte ens i närheten av att gråta
    Man var nog så uppe i det hela så man hann inte känna efter tror jag, men däremot nu efter när man hör musiken vi hade och tittar på bilderna, då kan jag börja gråta

• Nalle Puh 40
    sowa65 skrev 2008-02-23 14:33:21 följande:
    jag bölar jämt, på bröllop, på dop, på bio.... lärt mig leva med det! Så bara njut av dagen, le och böla på!!!
    Jag är precis likadan, storgråter om det är lyckligt på tv eller i verkligheten och över mycket annat oxå...
Svar på tråden Gråt!