• Zätas brud

Fria på söndag

Som rubriken säger.....ska fria på söndag som är den gamla skottdagen. Vi får ju göra sånt i år vi kvinns :)
    Börjar dock bli rejält nervös. Allt är fixat och så men nu börjar jag fundera på vad jag håller på med... Vi bor inte ihop så på nåt sätt måste jag ju få hit karln. Men det är ju ett typiskt i-lands problem.
    Vet inte vad jag vill säga egentligen mer än wish me luck :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-23 10:46
    Återkommer i morrn kväll... Men jag kan ju säga att det är mer än lovligt pirrigt i magen.

• Svar på tråden Fria på söndag
  • LindaS26

Önskar dig Lycka till!!!!

• Ester W

Lycka till! Spännade och höra sen hur du lade upp frieriet!

• RangaTanga

Åh vad spännande, lycka till!!!!!

• matildaochniklas

Lycka till!!! Du får berätta sen om hur du gjorde och så

• Disan

vad menar du med den gamla skottdagen? den 24e?

• Zätas brud

Han sa ja!!!!
    Gav honom ett paket med ett frierismycke i. Han läste på den graverade brickan och sa spontant "du skojar väl?" Han tittade intensivt på mig en kort stund och sa sen JA. Då fick han öppna nästa paket och där i låg det en ring som såklart var för liten :) Men efter att hans förvåning lagt sig tycker han att det var galet roligt och härligt och har sen dess kallat mig för frugan :)Så nu kommer jag väl hänga här en del.

• PetraDeliu

grattis

Zätas brud skrev 2008-02-25 19:21:47 följande:

Han sa ja!!!!Gav honom ett paket med ett frierismycke i. Han läste på den graverade brickan och sa spontant "du skojar väl?" Han tittade intensivt på mig en kort stund och sa sen JA. Då fick han öppna nästa paket och där i låg det en ring som såklart var för liten :) Men efter att hans förvåning lagt sig tycker han att det var galet roligt och härligt och har sen dess kallat mig för frugan :)Så nu kommer jag väl hänga här en del.
  • Ester W

Grattis Zätas brud och lycka till!

Svar på tråden Fria på söndag