• Astriden

    Kort bröllopsresa i Sverige - Tips på mysiga ställen!

    Vi gifter oss i April & vill åka på en Kort bröllopsresa i Sverige - Tips på mysiga ställen?
    Vi vill åka iväg några nätter på minisemester direkt efter bröllopet för att vår riktigt bröllopsresa i höst.

    Gärna västkusten eller österlen,
    nån som har tips eller erfarenheter?

  • Svar på tråden Kort bröllopsresa i Sverige - Tips på mysiga ställen!
  • Melis

    Jag har hört om ett slott här utanför helsingborg som är supermysigt....själv har jag inte varit där men en kompis till mig var där för inte så länge sen och hon sa att det vara alldeles underbart...ska ta reda på vad slottet heter...

  • jordgubbar och oboy

    Boka kärleksweekend på Thorskogsslott. Paradiset på jorden..

  • Astriden

    fina tips, kolla gärna vad namnet är Melis

    Vi har vart på Thorskogsslott några gånger så hade gärna gjort nått nytt nu.. men håller med om att det är otroligt vackert!

  • Fröken förväntan

    Jag var i Mölle i somras och där var så vackert! Kändes som att man inte var i Sverige. Kanske kan det här vara något? www.grand-molle.se/

    Har dock inte bott där själv eftersom vi var och hälsade på vänner som har stuga där. Men omgivningen var fantastisk!

  • Astriden

    Jag älskar mölle, vart där ett par gnger så det kanske vi ska fundera på Tack Fröken förväntan!

  • Astriden

    vegasbaby, jag har kikat på det men verkar lite svårta tt ta sig dit under lågsäsong??

Svar på tråden Kort bröllopsresa i Sverige - Tips på mysiga ställen!