• Anderlund

    Frisör/Barberare i Lund/Malmö området?

    Tänkte höra om någon på detta eminenta forum vet om det finns någon Barberare i Lund/Malmö området då ja e en kille som är tunnhårig och brukar raka mig med hyvel på huvudet...

    Tänkte skämma bort mig lite på bröllopsdagen, det är väl inte bara bruden som ska skämmas bort med frisören och make up....

    Har sökt lite på nätet men novis som denna svensk är bakom tangentbordet så känner jag att jag behöver lite hjälp med detta....

    Tack på förhand Paul..........

  • Svar på tråden Frisör/Barberare i Lund/Malmö området?
  • Melis

    hej hej...vet ingen i Lund Malmö, dock vet jag var det finns en barberare i hbg...kanske för långt för dig?

  • Anderlund

    Nä det är ca 6 mil men det är ju inte så farligt......

    Namn och nummer tack.......

    Mvh Paul.......

  • Melis

    hm har inte riktigt namn eller nummer då det är ett sådant ställe som man går förbi...men jag lovar att jag ska kolla upp det på väg till skolan så återkommer jag...nästa vecka...

  • Anderlund

    Det tackar man för...........

    Ha d bäst....... Paul..........

  • Mullemek

    Drar igång denna tråden igen från mitt eget "konto" denna gång!

    Skulle gärna vilja ha reda på om d finns någon i Lund/malmö området eller vidare ut i vackra skåneland......

    Mvh Paul.........

  • Melis

    hej hej... Var i stan igår här i hbg och råkade gå förbi en barberare här i helsingborg. Han som jag menade innan verkar ha slutat med det men denna nya verkar jättebra. Ser fräscht ut och det är en butik också så att man kan handla produkter för (i ditt fall huvudet) ansiktet och annat. det heter Gents, ska kolla upp nr och andress

  • Melis

    Gents Barber & Shop
    Bruksgatan 3
    252 23 Helsingborg
    Tel. 042-12 40 50

Svar på tråden Frisör/Barberare i Lund/Malmö området?