• Nalle Puh 40

Ringar

Hallå...

Alla skriver och frågar hur de ska få tag på killens ringstorlek när de ska fria men har verkligen killen två ringar? (om man nu redan är förlovade)

Kan man inte köpa något annat, typ en fin slipsnål eller något i den stilen?

Tacksamm för svar snarast...

• Svar på tråden Ringar
  • Ernhake

För de flesta innebär frieriet och förlovningen samma sak så det görs samtidigt. Sedan kan killen välja om han vill ha en ring till som vigselring eller om han väljer att behålla den han har. Man får göra som man själv vill. Men slipsnål e väl inte en dum idé, eller manschettknappar. Eller så kan man gör som handringarna och skriva in namn och sedan hänga den runt halsen?

• Semesterbruden

jag har sett flera killar som har två ringar och jag tycker att det är fint !

• pojomo

jag ville att sambon skulle ha 2 men det ville inte han så jag bytte helt enkelt våra förlovningsringar till nya,då dom andra var tunna å slitna så nu har han en bred tjock ring.

• Nalle Puh 40

Jag tycker nog det är snyggast med en men det var ett bra tips att göra den lite tjockare...

• Disan

det finns frieri smycken att köpa hm ska se om jag hittar dom så kan jag länka de här

• Disan

sen kan du ju själv gå in och beställa på vanliga smycka ett armband eller halsband som du graverar på,

Svar på tråden Ringar