• jojo matte

sizoflor - vart får jag tag på det`?

Jag har länge nu velat veta vad det var för material jag sett på bild och tyckt är så fint.. fick reda på det idag.. sizoflor heter det :)

jag har sett att vissa blomster butiker har det som dekoration hos sej.. kan beställa vilken färg man vill på rulle av dom??

jag vill ha det i ljusrosa för att göra långa smala löpare till borden :)

någon som vet vart jag lättast får tag på detta?

• Svar på tråden sizoflor - vart får jag tag på det`?
  • snö vit

Jag har hittat metervara i valfri färg för 10:- metern hos en blomsterbutik i Karlskrona, finns enligt henne i de flesta så kolla med dem.

Kram
    //Veronic@

• Lajsan

ja har ringt runt till diverse blomsteraffärer, blomsterlandet, plantagen men dom hade inte, hittade på mattonbutiken men det kostar 50:- m, fast man klipper den i 2 så det blir 25:- m, men tycker det är lite dyrt.

snö vit - Kanske ska åka till Karlskrona Lite för långt bort tyvärr, var det någon speciell kedja?

• snö vit

Nä, jag tror inte det....butiken heter blomsterboden tror jag, fick napp på första försöket o tyckte priset var bra. Ska ändå kolla runt på andra blomsteraffärer oxå så det kan jag rekommendera.

• jojo matte

tack för tipsen.. ska kolla med blomsterhandeln där vi tänkt beställa våra andra blomsterarrangemang :)

• Housefrun

www.tafeldeko.de finns det billigt!! men man beställer från tyskland, kolla upp hur mkt frakten går på! men det borde inte vara alltför dyrt!

Svar på tråden sizoflor - vart får jag tag på det`?