ngn som kan tipsa om en bra....
Skärmaskin....
Skulle gärna vilja ha ett tips om vart jag kan hitta ngn bra och som inte kostar en förmögenhet, kommer att använda den till inbjudningskorten och även senare till scrapbook....
//Piggelin..
Skärmaskin....
Skulle gärna vilja ha ett tips om vart jag kan hitta ngn bra och som inte kostar en förmögenhet, kommer att använda den till inbjudningskorten och även senare till scrapbook....
//Piggelin..
Fiskars gör ju alltid jätte bra saker. Finns i lite olika prisklasser. Dom är ju inte dom billigaste precis men satsa hellre på bra kvallite, det blir bättre resultat.
scrapbooking sidor på nätet har jätte mycket sånt.
testa www.pappochscrap.se
www.magdas.se
eller sök bara på scrapbooking på google så får du upp massa resultat
På www.scrapaddicted.se köpte jag min Fiskars - så himla bra!
jag har sett den på just Bokia.
Panduro har några stycken, från ganska så billiga till dyrare. Har också för mig att jag har sett nån på Clas Ohlson.
Här finns det en hel del i olika priser: www.clasohlson.se/Search/ProductList.aspx%c3%a4rmaskin
Jiel o Deps skrev 2008-02-15 21:45:03 följande:
men fiskars är helt klart den bästa, enligt mig.
Var har du köpt din skörare då?
Äntligen är det min tur skrev 2008-02-15 23:16:28 följande:
Jag köpte en på Panduro för några år sen. En enkel som tar max ett A4 (inte på långsidan dock), men den har dugit åt mig. Oftast behövs det inte större, och den var inte så dyr heller (hmm, den kostade nånstans mellan 200-300 kr, det var i Norge men det brukar ju vara ungefär samma priser här...) Det är förstås inte den med den allra bästa kvalitén, men som sagt så har den gott och väl dugit för mig än så länge, och jag har ändå använt den ganska mycket, till både papper och foton.
Var det ingen som såg att jag tipsade om vart man kan köpa Fiskars?
Tycker också att Fiskars är överlägsen.
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-16 08:35:15 följande: