• Angelflikkan

var hitta skor till bredfotad plattfot? ;-)

vill hitta ett par fina skor i ivory men som inte är i tyg, då vi kommer gifta oss utomhus (med gräsfläckar och allt sånt)..

men problemet är att jag har
    1. liten budget inom skor
    2, breda och platta fötter i stl 39-40

var hittar jag skor???

nån snäll som vet???

• Svar på tråden var hitta skor till bredfotad plattfot? ;-)
  • KatRic

Hahaha... bra fråga. Det undrar jag också, har samma problem

• Synthetic

samma problem här men 2 storlekar större

• Angelflikkan

då är jag inte ensam som bredplattfot då..

• Synthetic

Nej då här vaggar ankan stadigt fram

• nicenettis

här har ni en till jag hittar aldrig någora skor som jag inte får ont i fötterna av undra hur det ska gå när man ska ut och leta skor till dagen d om något år

• jizz

en till plattfot i storlek ca 40!
    Hittar inga skor alls!

www.ateljemb.se

tror hemsidan hette så. Dom har en lite rea, kolla där... Tror det fanns några 39½:or

• Cissit

Har ni testat att kolla på vanliga skobutiker? Jag var in på Nilsons sko tror jag det heter och din sko i Kista och de hade jättemycket fina vita skor i olika nyanser och material. Jag har också rätt breda platta fötter och dessutom är de väldigt ömma pga att jag har fibromyalgi så jag försöker hitta ett par som inte är så obekvämma och inte har så hög klack. Tycker det är lite tidigt att handla skor än men när det blir dags så ska jag definitivt titta där igen. Skorna kostade inte mer än typ 300 kr o så.

Är inte så förtjust i de speciella brudskorna som ofta är rätt spetsiga. Dels tycker jag inte det är snyggt och dels så passar det inte mina breda fötter.

• sowa65

jag bestäldle en bronsfärgad sko från la redoute som faktiskt funkade på min breda platta fot stl 39 - bild i mitt galleri....

Svar på tråden var hitta skor till bredfotad plattfot? ;-)