• grabbarna

inbjudningskorten kom idag och liite besviken är jag allt

fina visserligen men inte riktigt som jag trodde eg och jag hade beställt vinröd text men fick svart som säker är bättre mot bakgrunden som är silver men lite förvånad blev jag allt, men det måste ha blivit nåt missförstånd mellan oss. jag godkände korrekturen men tänkte inte på att den kanske borde ha stått i vinrött jag tog för givet att färgen gick utanför godkännandet och att jag bara godkände texten och uppställandet.

men,men dom blev ju bra men inte direkt ett wow när jag öppnade paketet men jag hade ju inte beställt wow kort heller.

• Svar på tråden inbjudningskorten kom idag och liite besviken är jag allt
  • Waersta

Jag tycker du ska skriva och fråga och berätta om ditt missförstånd, eller ring dem.

• Miss Blue

Har du någon bild? *nyfiken*

• GladaEmma

Håller med - du ska absolut kontakta dem och ifrågasätta det hela!

Waersta skrev 2008-02-14 12:56:59 följande:
    Jag tycker du ska skriva och fråga och berätta om ditt missförstånd, eller ring dem.
  • Skottdagen2008

Det är ju fördelen när man gör dem själv. Man kan bara skyulla på sig själv om de inte blir som man vill, men jag är supernöjd med mina trycksaker

• niklasbivandefru

Håller med!! tycker du ska få dom som du hade tänkt dig!

• Miss Blue

Precis! Och jag är mycket missnöjd med mitt arbete, några saker sitter snett!! Vem ska jag skylla på????? Ups mig själv...

Grabbarna
    Hör efter med dem, klart att du ska vara nöjd med era kort!!!
    Stå på dig!! Lycka till

Skottdagen2008 skrev 2008-02-14 13:00:14 följande:
    Det är ju fördelen när man gör dem själv. Man kan bara skyulla på sig själv om de inte blir som man vill, men jag är supernöjd med mina trycksaker
  • Skottdagen2008

Men det är ju det jag tycker är charmen att gästerna ser att man lagt ner energi på det. Det känns mer personligt tycker jag.

Miss Blue skrev 2008-02-14 13:09:19 följande:

Precis! Och jag är mycket missnöjd med mitt arbete, några saker sitter snett!! Vem ska jag skylla på????? Ups mig själv... GrabbarnaHör efter med dem, klart att du ska vara nöjd med era kort!!!Stå på dig!! Lycka till
  • grabbarna

jag har mejlat, får se vad hon säger, dom är ju fina och dom blir ju bra jag har köpt vinröd glitterpenna att skriva adresserna med och tyckte det skulle passa med vinrött inuti också iom att jag ska ha vinrött i klänningen... (konvolutet är svart med silvermönster inuti på sidorna och texten är på ett silverpapper. det är alltstå kort och konvolut i ett

som detta fast svart med silver

www.festfokus.se/Bilder/Brollop/Fransk_lilja.htm

• Miss Blue

Jättefina och ovanliga
    Hoppas det löser sig!

grabbarna skrev 2008-02-14 13:21:51 följande:
    jag har mejlat, får se vad hon säger, dom är ju fina och dom blir ju bra jag har köpt vinröd glitterpenna att skriva adresserna med och tyckte det skulle passa med vinrött inuti också iom att jag ska ha vinrött i klänningen... (konvolutet är svart med silvermönster inuti på sidorna och texten är på ett silverpapper. det är alltstå kort och konvolut i ettsom detta fast svart med silverwww.festfokus.se/Bilder/Brollop/Fransk_lilja....
  • niklasbivandefru

jätte fina!! hoppas de löser sig.

• grabbarna

jag ska visa ett bild när vi skickat dom och det är ok att bli offentlig...

• girl in love

Tycker att de ser urfina ut!

• grabbarna

fick svar att det vinröda antagligen inte skulle blivit fint mot det silvriga utan blivit mest grått ehh jaha? och att hon i princips bara trycker i svart just för att det är svårt att få färgerna rätt ..jaha ok det talar man inte om tidigare därför att? då hade vi antagligen valt vit bakkgrund istället för silver, det var hon som föreslog silver och attde t skulle bli snyggt och antog ju då att hon var inne på vinrätt som jag bett om..

nåja jag ids inte bråka men jag kommer ju inte beställa mer av henne

Svar på tråden inbjudningskorten kom idag och liite besviken är jag allt