Benjamin Roberts
Någon som vet var de ligger i pris ungefär?
Samt är 8000 kronor, ett bra eller dåligt pris på en äkta benjamin roberts klänning?
Någon som vet var de ligger i pris ungefär?
Samt är 8000 kronor, ett bra eller dåligt pris på en äkta benjamin roberts klänning?
ingen??
Om det är en ny och äkta så tror jag att det är ett bra pris. De jag har sett pris på har legat runt 10 000 kr (Stockholm).
okej, ja jag är lite osäker eftersom det ligger lite över budjet, men samtidigt så kändes det som ett okej pris för en sådan välarbetat klänning, även om man säkert betalar en del för märket...
puff
Jag betalade 10500 kr för min Benjamin Roberts, och det var 3-4 år sedan. Jag skulle säga att 8000 kr är ett bra pris!
okej, hon sa att de skulle ligga runt 15000 men att hon kunde ge mig den för 8000 eftersom hon hade haft den på en visning
Mickes tös
det beror på vilken modell det är också..
jag söker bara ett snittpris då jag har inte någon namn på den klänningen som jag provat
puffar för fler priser
Har provat en fantastisk benjamin roberts i danmark 15700 dkr, men hon ville sälga den i affären för 11000. Vet inte varför hon ville ge special pris. Kanske för att den satt som sydd på min kropp, som om den var gjord för mig... Men fan 11 000 danska spräcker brydklänningsbudjetten med råge.... Så 8000 kr är ett bra pris!
Jag gifte mig 2005 i en Benjamin Roberts som kostade 10 500 kr i butik hösten 2004. Jag köpte den dock inte här i Sverige utan från www.almostnewweddingdresses.co.uk betydligt billigare!
okej, ja det är skönt att höra att det verkar vara ett bra pris för en sån klänning. Ska iväg och prova igen imorgon, då får vi se om den är lika bra som jag minns...
Köpte min för 16.200 så 8000 kr är riktigt bra pris. :)
Min klänning, en Benjamin Robert kostade 16000 kr så 8000 låter som ett bra pris!
Provade också en underbar br klänning i som kostade 16 000 kr, den vackraste klänningen ever! Vilken passform! Den fick tyvärr inte följa med hem pga priset...
Oj, det var mig en gammal tråd det här!