• MagDan

Stor vit spargris

Vi vill ha en jättestor vit spargris i porslin till vår bröllopsfest där gästerna kan få lägga hälsningar eller bidrag till bröllopsresan om de vill. Någon som har tips på var man kan få tag i en sådan (eller kanske nåt liknande åtminstone...)?

• Svar på tråden Stor vit spargris
  • Piggelinlover

Om ni inte hittar det så kanske det finns att köpa en stor trälåda man kan måla lite snyggt och dekorera...
    Kan ju vara ett alternativ...
    Lycka till!!
    //Piggelin

• Disan

hejsan, ja jag letar oxå efter en gigantisk stor spargris att ha på bröllopsfesten så är oxå intresserad av tips

• Paeonia

Har inte själv beställt härifrån. Det är ju lite roligt att kunna få den designad men jag tycker priset är lite högt. Man kanske annars bara kan beställa en helvit och dekorera den själv.

www.babyprints.se/piggybank.html

• Waersta

Föreningsparbanken har en jäääätestor gris. Båda mina barn har fått en varsin i doppresent. De målar den och skriver namnet på den, i det här fallet kanske erat gemensamma efternamn?

Kan den största vara 30-40cm hög.

• Paeonia

Waersta! Går den att beställa på nätet, eller måste man gå in på ett bankkontor?

• Waersta

Misstänker att du måste in på ett kontor, men ring och hör med kontoret först!

Paeonia skrev 2008-02-11 10:14:48 följande:
    Waersta! Går den att beställa på nätet, eller måste man gå in på ett bankkontor?
  • Disan

nej men så kul. då ska jag ta å sprin ga in på swedbank å skaffa en med gemsamma namnet på sen

• Waersta

Mina barn har den näststörsta och den måste tömmas innan den är full för den blir supertung.

Disan skrev 2008-02-11 10:20:24 följande:
    nej men så kul. då ska jag ta å sprin ga in på swedbank å skaffa en med gemsamma namnet på sen
  • MagDan

Tack för alla era braiga svar! Och Sugarbaker - din felläsning var ju hur rolig som helst

Svar på tråden Stor vit spargris