Var köper man favor boxar??
Hjälp! Är det någon som vet var man kan köpa favor boxar? Vill gärna ha tips på ställen både i Sverige och Utomlands. Hittade en länk här på bt, men jag har tappat bort den..
Hjälp! Är det någon som vet var man kan köpa favor boxar? Vill gärna ha tips på ställen både i Sverige och Utomlands. Hittade en länk här på bt, men jag har tappat bort den..
Visst är det såna där små askar att ha nån gåva i till gästerna? Vet inte riktigt var man kan köpa såna, men ett alternativ är ju att köpa små organzapåsar. Jag har sett vita såna på Tiimari för 5kr/st. Tror att jag har hört nån som pratat om att det finns på Panduro också men jag har inte sett det själv där.
Buda eller köp på E-Bay. Finns jättemycket och jättebilligt med frakt o allt.
Kolla tex här:
search.ebay.com/search/search.dll&fpos=&dfsp=1&fgtp=&sofocus=bs&sabfmts=1&gbr=1&saprclo=&saprchi=&ftrv=1&ftrt=1&fsop=1%26fsoo%3D1&sargn=-1%26saslc%3D2&from=R10&satitle=favour+box&sbrftog=1&sacat=-1%26catref%3DC6&saobfmts=insif&_trksid=m37&sadis=200&save=Save
oj vilken lång länk haha
Hmm nä den blev inte så lång som det såg ut när jag klistrade in den...jaja strunt samma...