• Kungslilja

Vart köpte ni skor?

Vart hittar man fina och lite annorlunda brudskor?

Jag ska ha en klänning i 3/4 längd i en ganska enkel stil och skulle därför vilja ha ett par skor som är lite roligare. Vi gifter oss i slutet av maj, men jag vill helst ändå inte ha öppna tår.

Har tittat i bröllopsaffärer men hittar mest klassiska enkla i siden. Jag kan tänka mig något mönster eller roliga detaljer, eventuellt en avvikande färg som ändå passar till men ivoryfärgade klänning.

Tilläggas kanske bör att jag bor i Stockholm.

• Svar på tråden Vart köpte ni skor?
  • MissNiss

Jag köpte min skor på nilson...det är vagabond. Ingen brudsko direkt men den är kanon skön och den passar mig alldeles utmärkt!!! Jag är hel nöjd.

• bruden08

Mina skor finns i mitt galleri kolla om du vill jag är så nöjd

• Jenniecarlsson

Gå in på www.brandos.se där har de jättefina brudskor till bra priser. Mina är jättefina och supersköna och kostade inte mer än 500:-! Bild finns i mitt galleri=)

• bröllop080719

Köpte mina (finns i mitt galleri) på NK Damskor, de hade massor med fina skor på rea för någon vecka sedan.

• matteve

Fina skor.. men sökte på "låg klack" och fick upp klackar på 6-9 cm!!

Varför ska det vara så svårt att hitta snygga benvita/creme/ivory sko med låg klack? Vill inte ha ballerina, utan en mer klassisk sko! Har hittat 2 par som jag gillar, men är inte helt hundra än...

Syrran79 skrev 2008-02-10 16:39:26 följande:
    www.brud-skor.se har snygga skor. Där har jag köpt mina.
  • Vinterbruden 08

Det går ju att köpa sidenskor som man får färgat i helt exakt riktig färg.. Finns att göra på väldigt många ställen i landet

Svar på tråden Vart köpte ni skor?