• Humlan66

alla hjärtans dag

Hej alla

ska ni göra något fint på alla hjärtans dag för er partner och vad ska ni hitta på? Vill göra ngt men har ont om pengar precis nu och han är 60 mil ifrån mig så jag måste isf skicka det :/

en annan fråga .. kan man skicka ett litet kort till sin svärmor på alla hjärtans dag ??hon har vart så grymt snäll mot mig en tid nu och hon bor 60 mil ifrån så

trevlig helg alla

• Svar på tråden alla hjärtans dag
  • hjartan

Kan du inte göra lite egna checkar med tex massage, en god middag osv med sånt som han gillar, men som kanske inte alltid blir av. Eller bara ett kort med en dikt eller liknande.

Klart att du kan skicka ett kort till svärmor. Hon blir säkert glad.

Här vet jag inte om det blir något än. Skulle gärna laga en god middag men just nu har vi sjukdomar i familjen tyvärr.

• Humlan66

Tack för ditt svar =) och kul å se att det finns fler över 30 bast här på BT ;)

• T hjärtar M

Vi ska ut och äta på alla hjärtans dag och bara mysa hela kvällen. På fredagen ska vi ut till vår stuga där vi ska tillbringa natten,vi ska elda i kaminen,dricka champange och ta chocklad doppade jordgubbar och bara rå om varann lite.

Att vi gör detta på fredagen iställer beror på plugg och så.

Har även köpt en glasros till honom som ligger i en hjärte ask med texten: Always love you och han ska få en nyckelring med en drake i kristall då han tycker om drakar.

Lägger in bild på presenterna i galleriet om en stund

• Humlan66

Åhh vart köpte du den glasrosen ?? låter ju som en perfekt present ?

Jag vet att det finns butiker på nätet som man kan välja en sak som dom skickar direkt till personen som typ nallebud ( done that ;) ) och undrar om fler känner till sånna butiker ?

• T hjärtar M

www.amulleten.se
    köpte jag den på,dom är väldigt snabba med leveransen,fick min 2 dagar efer jag beställt

Humlan66 skrev 2008-02-11 10:56:41 följande:
    Åhh vart köpte du den glasrosen ?? låter ju som en perfekt present ? Jag vet att det finns butiker på nätet som man kan välja en sak som dom skickar direkt till personen som typ nallebud ( done that ;) ) och undrar om fler känner till sånna butiker ?
  • T hjärtar M

sidan är knas just nu

Svar på tråden alla hjärtans dag