• Juni2008

Vilken färg på tärnans skor

jag undrar vilken färg på skorna era tärnor har eller vilken färg ni inte vill att dom ska ha?

Jag har gammelrosa och lavendel som färgtema.
    Det kommer att bli någon av dom färgerna på klänningen som dom ska bära.
    Men vilken färg på skorna ska dom ha/inte ha.

Jag skulle vilja att dom hade vita skor och helst inte svarta.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Vilken färg på tärnans skor
  • stinakina

Min dotter ska vara tärna(hon är 18) hon ska på studentbal i juni, hon har köpt en svart och röd balklänning, hon ska ha svart skor till denna..

hennes tärnklänning är rosa (vårt färgtema är rosa och brunt, samt lite vitt) med svart "tyll" som sticker fram under klänningen, samt ett svart sidenband runt midjan..

Vi kom fram till att hon kan ha samma skor som hon kommer att ha på balen...

Jag tror att det blir jättefint..

• Limbolight

Lite svårt det där...
    Ska de ha någon detalj på klänningen som går i svart eller vitt, så kan de ju ha antingen vita eller svarta skor.

Vi gjorde det enkelt. Våra tärnor ska ha svarta klänningar med någon av våra temafärger på bandet i midjan. Så de får givetvis ha svarta skor!(vilket de blev jätteglada för!)

• Juni2008

När man ska ha svart klänning känns det ju helt rätt med svarta skor.
    Sen vill man ju inte tvinga tärnorna att köpa nya skor för just detta tillfälle.

• Pingi

Jag har mörkgrönt, vitt och guld som tema, men mina tärnor kommer att ha begia skor men med snörning och roser i mörkgrönt fram på tån. Då kan de andvända skorna igen om de ändrar bandet eftersom de är så neutrala. Kanske skulle kunna vara ett tips till dig?
    Den här skon närmare bestämt, billig oxså!
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=185581&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

• Pingi

Roset fram på tån ska det vara, suuk! Stavar dåligt idag. Välj naturfärgad på länken, såg att den automatiskt hamnade på den svarta. Lycka till.

• stenbruden

Denna puffar jag för!!!
    Min tärna ska nog ha en silvergrå klänning, skit svårt, hade inte ens tänkt på hennes skor.....

Svar på tråden Vilken färg på tärnans skor