• Disan

    tips på leken uppdrag under tallriken??

    hejsan undrar om ni har lite tips på leken upprag under tallriken??
    hade tänkt att ha den men letar och letar och hittar bara samma uppdrag på alla sidor och skulle vilja ha lite flera.

  • Svar på tråden tips på leken uppdrag under tallriken??
  • Pumpkin

    När min moster fyllde 30 i höstas hade de den leken och det absolut roligaste uppdraget var: "Håll tal men glöm bort vad du tänkt säga", vilket ledde till att tjejen som fick det började hålla tal typ 4ggr men avslutade det aldrig eftersom hon "tappade bort" sig mitt i hela tiden - SKITROLIGT

  • Waersta

    Vad var det mer för uppdrag?

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-08 21:32:05 följande:


    När min moster fyllde 30 i höstas hade de den leken och det absolut roligaste uppdraget var: "Håll tal men glöm bort vad du tänkt säga", vilket ledde till att tjejen som fick det började hålla tal typ 4ggr men avslutade det aldrig eftersom hon "tappade bort" sig mitt i hela tiden - SKITROLIGT
  • Disan

    ja jag har hört massor med folk som haft den och de har vart mer än uppskattat och lyckat varje gång. har du kanske några tips på uppdrag?
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-08 21:32:05 följande:


    När min moster fyllde 30 i höstas hade de den leken och det absolut roligaste uppdraget var: "Håll tal men glöm bort vad du tänkt säga", vilket ledde till att tjejen som fick det började hålla tal typ 4ggr men avslutade det aldrig eftersom hon "tappade bort" sig mitt i hela tiden - SKITROLIGT
  • lillP

    låter ju jättekul

    Vi har köpt Knäppgök-kort. Påminner nog lite om det

  • Disan

    ja just de.. det läste jag nånstans.. låter oxå som en bra ide att dela ut i hemlighet till alla istället för att lägga under tallriken.. har du lite tips på vad som står på dom??

  • Gizmos

    Jag har aldrig hort talas om det men det later jatteskoj!!
    ill ocksa hera fler ideer

  • Pumpkin

    Hmm, låt se...

    Alla uppdrag ska upprepas så många gånger som möjligt.

    Ta varje tillfälle att skåla
    Klappa händerna åt allt
    Arrangera dina egna och dina bordsgrannars glas om och om igen
    Res dig från stolen som att du är påväg nånstans, gå ett varv runt stolen och sätt dig igen.
    Prata om ditt jobb HELA tiden
    Säg till dina bordsgrannar att du helst skulle vilja vara någon annanstans
    Snacka skit om värden
    Snacka skit om värdinnan
    Oroa dig för hunden/katten som är ensam hemma
    Klaga på maten
    Klaga på att det finns för lite sprit

  • Disan

    tack så mycke för tipsen :D

    måste bara länka in en sida här jag precis fick tips om..
    bröllopsvalsen hur cool som helst..titta på detta



  • lillP

    Alla kort börjar med " Varje gäst får en uppgift. Din uppgift är att titt som tätt:"
    Här kommer några exempel. Det är 50kort i en ask.

    "Placera ditt ansikte en sekund på ytor. Tex på ett bord eller mot en vägg. Fortsätt sedan där du var som om ingenting har hänt"

    "Bli lyrisk över småsaker och klappa händer som om du vunnit jackpot. Fnissa lite då och då."

    "Avbryta dig själv mitt i menigar med: "-Va?" Fortsätt sedan din mening som om inget hänt."

    "Gulla med och klappa osynliga husdjur. Spela omedveten om någon påpekar ditt beteende. Det är din hemlighet att du ser djurspöken."


    Disan skrev 2008-02-08 21:42:31 följande:
    ja just de.. det läste jag nånstans.. låter oxå som en bra ide att dela ut i hemlighet till alla istället för att lägga under tallriken.. har du lite tips på vad som står på dom??
Svar på tråden tips på leken uppdrag under tallriken??