Min brors sambo Hatar mig rent av.
Var hos min storebror i går.
Och vi pratade om mitt bröllop, han är lite nyfiken på hur det går och var vi ska vara.
Han tycker det är lite roligt att hans lila syster ska gifta sig. Inte för att han säger det men det syns på honom när han pratar om det.
Han gillar min sambo jätte mycket och de har kul ihop, plus att de är från samma land.
Men min brors sambo där i mot hon är så arg på mig.
Vilket hon har varit sen första pojkvännen jag hade och som jag var ihop med i många år.
Sen det tog slut sa hon allt som hon tyckte om honom och det var bara bra att det tog slut mellan oss.
Medan min bror sa med road röst att ´´syran det finns bättre än honom, värden är faktiskt inte tom på killar. Du kommer nog att hitta en bra du också.´´
Efter ett långa förhållande skulle jag väll vara singel ett tag men så blev det inte.
Jag träffade min sambo efter 3 månader.
Visst det var svängigt och vi bråkade mycket, plus att vi sågs varje dag även om vi hade sagt att vi inte skulle göra det.
Vi var som fast i varandra.
Min brors sambo blev arg och tyckte jag skulle vara singel och vara fri.
Och inte skaffa några barn. För då är man inte fri(de har ett barn).
Nu har vi förlovat oss efter ett år. Och nu ska vi gifta oss i sept.
När jag nämnde detta i går vilket datum det blev sa hon att det var så sent att gifta sig då.
Bröllop är dyrt, och trist och som inte behövs. För det finns andra saker som är roligare att göra. Och som man kan lägga pengarna på.
Hon tallar om klart och tydligt att det är för snabbt fram och man inte ska skaffa barn när man är 25 år. För det är för ungt.
Allt hon säger gör så att jag blir ledsen.
Jag åker aldrig och hälsar på dem för jag drar mig för att åka ditt.
Det är så trist och jag känner mig alltid sårad när jag åker där ifrån.
Men jag vill träffa min bror för jag gillar honom så mycket och hans dotter.
Vad ska jag göra?
Skulle vara skönt att prata av sig med någon.