• Humlanekerö

Vad köper ni till er kärlek på Alla hjärtans dag?

Lite OT jag vet..men vad ska ni köpa/fixa till Er love på alla hjärtans dag?Jag funderar på en så enkel sak som en badkarskudde samt nån skön badolja eller liknande..tråkigt?

• Svar på tråden Vad köper ni till er kärlek på Alla hjärtans dag?
  • Jonna83

Ah...funderar på att köpa två vinglas som finns på Cervera med hjärtan på skaften..Meeeen, vet ju att jag snarare köper dom för min skull, tror knappat min m2b själv skulle köpa vinglas med hjärtan på... Tyvärr ;)

• lillamaa

vi ska lägga några extra hundringar till bröllopssparande istället för att köpa nå. lite tråkigt men men.

men sen tänkte jag fixa en "spa" kväll frö honom här hemma.
    bad med olja, helkroppsmassage, tvåla in honom, schamponera håret, fila hans naglar osv.

• pandis2405

Vi kommer inte fira alla hjärtans dag, firar ett år förlovning den 17:e istället! Vi brukar heller inte köpa något till varandra, i så fall gå ut och äta eller så.

• Efter 11 år är det min tur

Det är ju en jätte bra ide och det gynnar ju ert bröllop som handlar om en massa hjärtan...tycker ni gör rätt i det!!

lillamaa skrev 2008-02-05 10:13:16 följande:
    vi ska lägga några extra hundringar till bröllopssparande istället för att köpa nå. lite tråkigt men men. men sen tänkte jag fixa en "spa" kväll frö honom här hemma. bad med olja, helkroppsmassage, tvåla in honom, schamponera håret, fila hans naglar osv.
  • pannkaka

vi ska inte göra nånting...jag jobbar kväll (i umeå) och min m2b är på kick-off i sthlm
    däremot så åker vi hem till mor och far den 16 feb. och sen är det full rulle med planering och fixande vi gifter oss den 23 februari, så det gör inget egentligen....17 dagar kvar, men vem räknar egentligen

• matteve

Här kan man göra personliga Love cupons och skriva ut! Kan kanske vara mysigt?

• T hjärtar M

Har bilder i mitt galleri på det jag ska ge honom+att han redan fått ett hjärthänge med kedja med en bild på oss i

• matildaochniklas

Vi ska inte göra ngt spec va jag vet. Iaf inte köpa något till varandra, då blir det nog att käka nåt gott i stället. Men vi lägger också de pengarna på bröllopet istället.

• silvera

Min man är utomlands då, och troligen kommer det en fin bukett hem till mig då!

Själv bjuder jag till lite extra i helgen när han kommer hem...
    Kanske ska raka benen och städa lite hemma...

(Måste ju hålla honom på gott humör, eftersom vi ska börja renovera i helgen som kommer... )

• fjäskan

Ja har satt in en Alla hjärtans dag annons i lokal tidningen. Det gjorde ja förra året oxå. Tar ett par meningar ifrån "våran" låt som hälsning

Sedan får vi se hur han mår.... han är magkass.... om han är bra blir det vin, choklad och mys framför tv

Svar på tråden Vad köper ni till er kärlek på Alla hjärtans dag?