• rosesarered

Allahjärtans dag, present till vän?

Är allahjärtans dag bara till för kärlekspar eller kan man ge ett kort/liten present till andra nära och kära?
    Har funderingar på att ge en liten present till en nybliven vän för att visa hur jag uppskattar vår nya vänskap men vet inte om det är "för töntigt"?
    Kan tillägga att det är min sambos syster som jag blivit vän med och tycker att det är så himla kul att vi "funnit varandra"

• Svar på tråden Allahjärtans dag, present till vän?
  • brud200806
    rosesarered skrev 2008-02-03 11:28:15 följande:
    Är allahjärtans dag bara till för kärlekspar eller kan man ge ett kort/liten present till andra nära och kära?Har funderingar på att ge en liten present till en nybliven vän för att visa hur jag uppskattar vår nya vänskap men vet inte om det är "för töntigt"?Kan tillägga att det är min sambos syster som jag blivit vän med och tycker att det är så himla kul att vi "funnit varandra"
    Åhh vilken bra idé!
    Tror jag att jag ska anamma och ge min tärna en liten gåva på hjärtedagen.. Frågan e ju vad man ska hitta på.. Har inte allt för mycket pengar å röra mig med så här före bröllop och allt.. hehe.. Men kanske en sminkning, massage, ta-hand-om-sig-själv-gåva.. Hehe.. Klart man kan vara go med alla sina nära och kära, det tycker i a fall jag!
  • Anglia

Klart du kan ge presenter till en vän.. Jag ger folk presenter så fort jag hittar nåt jag gillar och tror skulle passa den.. Så jag tycker att det är bara GE.. =)

A

• rosesarered

Då ska jag nog ta och köpa någon liten present till henne!
    Har en ganska liten budget att röra mig med så funderar på att köpa lite spa-grejer som badbomb, tvål och slå in fint.

Svar på tråden Allahjärtans dag, present till vän?