• Mrs Greene

Vad har ni gjort pa mohippan?

Brudar eller brudtarnor/kompisar!
    Jag vill ha tips pa kul grejer man kan gora pa en mohippa, eftersom jag pa nat satt blivit ansvarig till min systers mohippa (trots att jag bor pa Irland och alla andra i Sverige). Vi har redan bokat ett hotell med spa och hon kommer formodligen fa lite behandlingar/sminkning dar, men jag vill ha tips pa lite spex/uppdrag/lekar som man kan gora utover detta. Pa min mohippa var syrran sa duktig och hittade pa roliga uppdrag till mig, men nu star det helt still. Eftersom vi formodligen kommer vara pa hotellet under tiden ar det inte aktuellt med typ paintball eller glasblasning, men allt annat "smatt" ni kan komma pa uppskattas!!!
    Tack pa forhand
    /Lillasyster

• Svar på tråden Vad har ni gjort pa mohippan?
  • Ashley

Jag var på en möhippa där vi delades in i lag om ca tre personer och skulle "designa" snyggaste bröllopsklänningen på en av lagmedlemarna i toapapper... små kul.
    Vi hade även ordnat en vem känner varnadra bäst lek.. vi hade massor av frågor som favvo sex ställning, favorit typ av underkläder, bästa semester minne och allt möjligt som vi på förhand hade frågat brudgummen, både hans personliga svar, samt vad han trodde bruden skulle svara. Sen ställde vi henne alla frågor och så fick hon svara vad hon trodde han hade svarat så räknade vi ihop poängen. Det var en höjdare.
    Lycka till!

• jennysnartfru

vinprovning, chokladprovning, smyckesverkstad, sminklektion vet att Face gör hembesök, singstar behöver man inte bry sig om grannarna.
    Ska ni vara inne på hotelrummet hela dan och kvällen?
    Kan inte några av de andra tjejerna erbjuda sitt hem?

• förlovad julafton 2007

För att återknyta till vad Ashley skrev om "vem känner varandra bäst leken" så kan man göra en frågelek om hur väl bruden känner brudgommen på möhippan och motsvarande. Detta kan man ev. sen knyta ihop i ett roligt tal på bröllopet om det blir några roliga/gulliga svar.

Svar på tråden Vad har ni gjort pa mohippan?