• Nymåne

Känner mig så j-a dum... =(

Vilken j-a dag alltså..Har sovit dåligt, tokstressigt på jobbet o helt slut i nerverna av allt planerande o till råga på allt så har jag mens. Jag brukar va ett riktigt mensmonster o nu är jag ännu värre, när jag inte ville få mens. Varje gång den kommer blir jag besviken...Hoppas så innerligt att den ska va sen, o jag gör ett gravtest som visar plus.... Nåja, åter till saken. Jo, m2b ringde till mig när det va som stressigast på jobbet, o det blev nåt tok när jag avvisade så han haja inte riktigt att jag gjorde det, så han ringde igen o igen...Detta räckte för att jag skulle få kortslutning när han ringde igen. Vårt samtal blev kort o MYCKET snäsigt från min sida o när jag sen ringer upp visar det sig att han undrar om han ska köpa med sig Kina-mat så jag slipper laga mat när jag kommer hem. Va??? Snacka om att man känner sig som en riktig satmara... O när jag ber om ursäkt säger han:"inga problem. jag vet att du är stressad osv"... Det är så man vill gråta för hur man beter sig ibland...Jag brukar aldrig bete mig på det viset, fattar inte vad det är med mig...

• Svar på tråden Känner mig så j-a dum... =(
  • Blomsterbrud

Låter som en hormonstörd jag.
    Blir helt fruktansvärd så fort hormonerna svänger, ägglossning, mens, graviditer ammning...
    Och jag känner inte heller igen mig på en fläck då.
    Helt hemsk och man blir så ledsen
    Var tydlig med att be om ursäkt och förklara att du inte är arg på m2b egentligen..

• Bride in England

Oj vilket forstaende m2b, skont o ha en san nar man ar som varst Onskar dig all lycka till med plusset!!!

• Nymåne

Jodå, jag har krälat, o han är inte arg eller nåt. Förklarar läget o att det inte är honom jag är arg på. Är inte arg på nån eller nåt för den delen. Det bara svämma över just då... Jo, m2b är underbart förstående. Ibland undrar man vad man har gjort för att haft sån tur att man har hittat sin drömprins fast det växer horn i pannan på en typ en gång i månaden.... Fast jag brukar inte va sååå hemsk...=/

• Bride in England

Dina goda sidor maste overvaga Lite far de sta ut med, de behover ju iallafall inte läcka blod varje manad o kanna sig bedrovliga!

• Nymåne

haha..nej, inte känner man sig som vackrast när man har mens eller...Svulen o sugen på allt ätbart...Hemskt! Speciellt nu innan bröllopet när man försöker hålla igen!

• Blomsterbrud

Just därför att vi mår skit med våra horn behöver vi någon som din och min drömprins
    Jag vet inte om jag kan säga att jag förstår det där med längtan efter pluset, jag blir med barn så otroligt lätt, första barnet fuskade vi en morgon och en kväll efter varandra och vips där blev nr ett.
    Uttagen spiral och en månad med avbrutna samlag och där var nr två planterad
    Försåt att det måste vara jättejobbigt men jag begriper nog inte hur...
    Jag brukar ha fullt sjå med att inte bli med barn eftersom jag som du förstår inte funkar med hormoner.
    Körde kopparspiral, du söte makaron vilken j-la mens, det var inte mycket som stoppade där inte.
    Så hur man än vänder sig sitter rumpan bak
    Jag önskar dig verkligen lycka till...
    När är det dags för bröllop då?

• Nymåne

15/3 är det dags!!!! Ja, vissa tycks bli gravida bara de tittar på varann. En tjej på jobbet går där med sin söta lilla mage o jag är sååå avundsjuk!!! Jag vill ju också! Fast hon kunde gott ha väntat lite, det blev till 2mån efter hon träffade sin kille. Snabba ryck. Men men...vem är jag att döma andra..?

• Nymåne

Tack förresten alla som orkar lyssna o peppa mig. Det värmer!

• Efter 11 år är det min tur

ush..det är inget roligt att känna så men du är iallafall inte ensam...
    Kram

• Bride in England

Vad jobbigt o se andra som blir med barn nar du sjalv inget hellre vill, forstar aven vad du menar med att de skaffar barn efter 2 manader, kanns ju kanske lite snopet (anklagar ingen, bara forstar kanslan). Har du testat att koncentrera dig helt o fullt pa brollopet och sen ta tag i bebisfabriken efterat? Det sags ju att nar man inte oroar sig o tanker pa det sa hander det...Valdigt latt o saga saklart men det kanske hjalper om man har ett annat stort projekt pa gang, att liksom utoka det...

• Knopan

Hejsan hej! Reagerade på ditt snack om kopparspiral och håller med dig; det var mens non stop tyckte jag! Men har du provat hormonspiral? Det har jag sen tre år tillbaks och har heller inte haft mens sen dess...

Blomsterbrud skrev 2008-01-31 17:45:34 följande:
    Just därför att vi mår skit med våra horn behöver vi någon som din och min drömprins Jag vet inte om jag kan säga att jag förstår det där med längtan efter pluset, jag blir med barn så otroligt lätt, första barnet fuskade vi en morgon och en kväll efter varandra och vips där blev nr ett.Uttagen spiral och en månad med avbrutna samlag och där var nr två planterad Försåt att det måste vara jättejobbigt men jag begriper nog inte hur...Jag brukar ha fullt sjå med att inte bli med barn eftersom jag som du förstår inte funkar med hormoner.Körde kopparspiral, du söte makaron vilken j-la mens, det var inte mycket som stoppade där inte.Så hur man än vänder sig sitter rumpan bak Jag önskar dig verkligen lycka till...När är det dags för bröllop då?
  • Knopan

Hejsan hej! Reagerade på ditt snack om kopparspiral och håller med dig; det var mens non stop tyckte jag! Men har du provat hormonspiral? Det har jag sen tre år tillbaks och har heller inte haft mens sen dess...

Blomsterbrud skrev 2008-01-31 17:45:34 följande:
    Just därför att vi mår skit med våra horn behöver vi någon som din och min drömprins Jag vet inte om jag kan säga att jag förstår det där med längtan efter pluset, jag blir med barn så otroligt lätt, första barnet fuskade vi en morgon och en kväll efter varandra och vips där blev nr ett.Uttagen spiral och en månad med avbrutna samlag och där var nr två planterad Försåt att det måste vara jättejobbigt men jag begriper nog inte hur...Jag brukar ha fullt sjå med att inte bli med barn eftersom jag som du förstår inte funkar med hormoner.Körde kopparspiral, du söte makaron vilken j-la mens, det var inte mycket som stoppade där inte.Så hur man än vänder sig sitter rumpan bak Jag önskar dig verkligen lycka till...När är det dags för bröllop då?
Svar på tråden Känner mig så j-a dum... =(