Känner mig så j-a dum... =(
Vilken j-a dag alltså..Har sovit dåligt, tokstressigt på jobbet o helt slut i nerverna av allt planerande o till råga på allt så har jag mens. Jag brukar va ett riktigt mensmonster o nu är jag ännu värre, när jag inte ville få mens. Varje gång den kommer blir jag besviken...Hoppas så innerligt att den ska va sen, o jag gör ett gravtest som visar plus.... Nåja, åter till saken. Jo, m2b ringde till mig när det va som stressigast på jobbet, o det blev nåt tok när jag avvisade så han haja inte riktigt att jag gjorde det, så han ringde igen o igen...Detta räckte för att jag skulle få kortslutning när han ringde igen. Vårt samtal blev kort o MYCKET snäsigt från min sida o när jag sen ringer upp visar det sig att han undrar om han ska köpa med sig Kina-mat så jag slipper laga mat när jag kommer hem. Va??? Snacka om att man känner sig som en riktig satmara... O när jag ber om ursäkt säger han:"inga problem. jag vet att du är stressad osv"... Det är så man vill gråta för hur man beter sig ibland...Jag brukar aldrig bete mig på det viset, fattar inte vad det är med mig...