• BMTS

Vad ska ni göra på Alla hjärtans dag?

Snart är det ju Alla hjärtans dag och jag skulle vilja planera något speciellt för mig och min pojkvän. Har ni några tips? Det finns ju traditionella aktiviteter som att gå ut och äta etc men det vore kul om det var något lite mer speciellt. Vad ska ni göra?

• Svar på tråden Vad ska ni göra på Alla hjärtans dag?
  • Godisråttan

Vi ska
    Köpa ring
    Vigselsamtal
    Bukettbeställning
    Romantisk middag

• mysifer

något jag hade tänkt göra men som nog inte blir av är att ha chokladfondue hemma. hittade ett jättefint set till chokladfondue för två. har inte bestämt mig än om jag ska beställa det eller inte..

annars kan man ju ha myskväll hemma med sånt ni båda tycker om. film, god mat, ostbricka mm

nu blev det bara mattips men det kanske finns nån annan som inte är så insnöad på det som jag är som kan komma på nåt annat

• Tessa P

Vill också gärna ha tips på ngt förutom det traditionella gå ut o äta och ge presenter (för det gör vi alltid annars ändå!!)

• Mummy

önskar att vi kunde gjort något romantiskt men det slår ju aldrig fel med jobben. När jag går till jobbet ligger han och sover och sen när jag kommer hem har han redan börjat jobba och när sen han väl kommer hem då ligger jag och sover. det är inte ofta det krockar såhär men just den dagen gör det ju naturligtvis det...

• hondafreak

Eftersom vi räknar den dagen som vår bli-ihop-dag så blir det nåt romantiskt. Vi ska titta på ringar och sen middag. Huvudsaken är att vi får vara tillsammans den dan ! Vi kommer att skicka våra inbjudaningar dan före .

• Gizmos

Jag tar ocksa garna emot tips

• stenkrossen

Jag skall köpa filmen "mannen som kunde tala med hästar" för den såg vi på, på vå första dejt, men ingen av oss har en aning om vad den handlar om.......
    Och så skall jag köpa lite lösgodis kankse och lämna barnen till mormor.

• Pyron

Vi hade tänkt att gå ut och äta på resturangen som vi förlovade oss på, men just nu inväntar vi vattenkoppor på lilltjejen så det kommer inte bli något med det.

Ena sonen har det nu. Han har bara haft det 1 vecka hittills tyvärr så kommer han nog inte vara frisk förrens omminst en vecka till, det tog hårt.

• No1Hitman

Hmm den filmen.
    Du tror inte han vill se något annat, bara ett tips.
    Skulle min dam tvinga på mig den så skulle jag börja leta nödutgångar och snabbt retirera o sända internationella nödsignaler.

Men om ni har starka band till den filmen så ska inte jag vara den som e den.

stenkrossen skrev 2008-01-31 23:04:22 följande:
    Jag skall köpa filmen "mannen som kunde tala med hästar" för den såg vi på, på vå första dejt, men ingen av oss har en aning om vad den handlar om.......Och så skall jag köpa lite lösgodis kankse och lämna barnen till mormor.
  • Lemmy

Jag och min man ska båda jobba på kvällen, så det blir nog inget speciellt firande. Kanske en extra god frukost med nybakta bullar i så fall.

• snippy 19juli

ha en mysig hemmakväll med våran dotter. kanske köpa någon liten preset till varandra. mys!!!!

Svar på tråden Vad ska ni göra på Alla hjärtans dag?