• Bluebride

    Juni eller september 2009

    Vi hade helst velat ha bröllopet iår, men det kommer inte att funka, så vi får satsa på nästa år istället. Vilken månad tycker ni i så fall är bäst. Juni eller september?

  • Svar på tråden Juni eller september 2009
  • Zsarah

    vi hade också velat ha iår men vi skulle inte ha hunnit så det blir juli 2009. Btw varifrån är klänningen på din bild? Liknar den jag har tittat på:)

  • Bluebride

    det är en bonny klänning, jag köpte den på ebay för ett par år sedan, det finns bara en butik i hela sverige som säljer bonny


    Zsarah skrev 2008-03-14 18:33:38 följande:
    vi hade också velat ha iår men vi skulle inte ha hunnit så det blir juli 2009. Btw varifrån är klänningen på din bild? Liknar den jag har tittat på:)
  • Zsarah

    okej,har också tittat på bonny men (har flera som jag gillar skarpt) men sambon har fastnat för en forever bridals..

  • Zsarah

    på svar på din fråga så beror det på datumet. Sent i juni eller början av september skulle jag välja om jag hade de två månaderna att välja mellan.

  • Bluebride

    ska din sambo få välja klänning?


    Zsarah skrev 2008-03-14 18:40:10 följande:
    okej,har också tittat på bonny men (har flera som jag gillar skarpt) men sambon har fastnat för en forever bridals..
  • Bluebride

    Jag har funderat på 14 juni eller 5 september, tror det är deb 5e i alla fall


    Zsarah skrev 2008-03-14 18:41:12 följande:
    på svar på din fråga så beror det på datumet. Sent i juni eller början av september skulle jag välja om jag hade de två månaderna att välja mellan.
  • Zsarah

    5 september låter bra, lätt att komma ihåg. Vi väljer tilsammans en klänning som vi båda gillar.

  • Bluebride

    ja, vi får se, funderar på att ha en liljekonvaljbukett och de borde man få tag på i juni. Vid den tidpunkten, vi får se.

    Hoppas ni hittar någon bra klänning tillsammans, jag är glad att jag har en som inte bara är vit. Dessutom är det inte många som använder märket Bonny just för det finns bara en butik i hela sverige som har det och att den är väldigt dyr. 10.000 i sverige, fick min för 3000:- inkl frakt och tull.


    Zsarah skrev 2008-03-14 20:35:03 följande:
    5 september låter bra, lätt att komma ihåg. Vi väljer tilsammans en klänning som vi båda gillar.
  • Zsarah

    aija, bonny säljer en bröllopsbutik vart jag skulle gå, visste inte ens att det var ovanligt. men jag bor i Finland, kanske vanligare här. Tyckte att de har klänningar i min stil.
    Ring och fråga en blomsterhandlare om blommorna, de borde ju veta. Lycka till.

  • Cajsa Magnus

    September...tycker jag..då det är då vi ska slå till...
    För oss blir det den 19 sep 2009

Svar på tråden Juni eller september 2009