• klarafärdigagå

Vad tror ni om detta frieri?

Funderar på hur jag ska fria till min sambo... Funderar lite på att skicka en ros eller ett kort/brev till min sambo med en "dikt" som jag skrivit själv om oss eller bara precis hur jag känner.... Men ska jag avsluta med vill du förlova dig med mig eller missar jag själva poängen om jag inte är närvarande när han läser det?

Eller ska man inte avsluta hela utan skriva att fortsättningen kommer ikväll...

Till saken hör att min sambo kan behöva lite betänketid, han är lite försiktig av sig.... Vill inte vara först med stora saker... Iof skaffade vi barn först i hans kompisskara, men det var lite jobbigt för honom, nu är vi nästan sist med förlovning och jag känner att det börjar bli dags, han får inte tummen ur, så i år när det är skottår så slår jag till!

• Svar på tråden Vad tror ni om detta frieri?
  • matildaochniklas

Tycker att du gör helt rätt som friar!! Jag skulle nog vilja vara med när han läste det.. men att skriva fortsättningen kommer ikväll är väl jättebra! Då kan han ju fundera lite över det och det blir ingen chock.

• Gizmos

Klart du ska fria!!
    Vill du inte se hans reaktion nar han laser det?? Jag hade varit sa nyfiken, haha!!!
    Tycker han ska fa sista "versen" pa kvallen, sa att du inte missar det ogonblicket.
    Lycka till och beratta garna hur det gar

• Snödroppe08

Tycker din idé låter bra men jag skulle nog vilja säga själva frågan själv, men idén med dikten och allt är ju superbra! Sedan kan du ju ha lite fortsättning följer....

Lycka till!
    (Jag friade också)

• hondafreak

Smart du är ! Om han behöver fundera lite är det bra att han får läsa det först ! Kommer nog gå bra i ert äktenskap eftersom du är så taktfull av dig !!! Lycka till !

Svar på tråden Vad tror ni om detta frieri?