Hur ska man göra med hans familj...
Ja detta har nog vari uppe på tapeten innan här inne...
men det gäller det som står...
hur ska man göra med hans familj...mamman o systern dras inte för att säga vad dom tycker rakt ut och pappan är periodare, ett glas o han blir odräglig plus att de inte går ihop över huvudtaget...vi vill ju så gärna ha en trevlig "normal" fest och vigsel men vet inte hur vi ska lyckas med detta...vi, (kanske lite mer jag) är livrädd att de ska förstöra vår dag.
Min fästman vill ju givetvis ha med dom på vigslen men sedan vill vi ha en fest utan dom eftersom de kommer förstöra annars...hur tusan ska man göra...allt blir bara invecklat och tråkigt...det är ju meningen att man ska dunderkul att planera...hmmm....det ända vi kan komma på är att ha det borgligt med våra föräldrar sedan fika och helgen efter ha fest med alla andra men vi vill ju ha med min sida på alltihopa och jag vill gärna ha det i kyrkan så min syster kan vara tärna och jag kan gifta mig i brudklänning (vill inte göra det om det blir i ett rådhus)
tacksam för råd, tips osv...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-29 19:55
Vi bor i Göteborg men funderar på att ha vigslen i Småland om det går att lösa detta ovanstående problem då hela min familj, större delen av släkt bor där nere...