• pratglad

Någon annan som gifter sig den 14 juni-08

Hejsan!

Är bara nyfiken och veta om någon annan har samma bröllopsdatum som mig och min blivande man. Nämligen den 14 juni -08.
    Vi ska gifta oss i tveta kyrka i Södertälje.
    Om, samma dag. Vart ska ni gifta er och hur långt har ni kommit med planerandet?
    Hälsningar
    Pratglad

• Svar på tråden Någon annan som gifter sig den 14 juni-08
  • Piipi

Hejsan!

Jag och min blivande man skall också gifta oss den 14 juni 2008. Vi bor i Finland och skall gifta oss i vår hemstad. Bröllopsplaneringarna har kommit bra igång, skall pyssla ihop inbjudningskorten nästa veckoslut... Kommer att bli skoj!

• KIKKIHOLMBLAD

Hejsan,

Vi har samma vigseldag som er ovan :)

Vi kommer viga oss i Onsala - söder om Göteborg. Inbjudningskorten är nu skickade till tryckeriet och kommer skickas ut inom 2 veckor. Annars är kläder, musik, blommor och mat färdigt. Känns bra!

• pratglad

Hej på er!

Vad rorligt att vi är så många som har vsamma bröllopsdag!

Många av er har hunnit väldigt långt i planerandet. jag och min blivande man ska försöka få ut inbjudningarna och sen väntar vi ivrigt på min tradera klänning, vill se och prova in den innan jag väljer assesoarer, blommor m.m.
    Må gott allihopa!

Pratglad

• Pärnerstedt

Vi ska också gifta oss 14 juni i Blekinge Skärgård.
    Inbjudningarna har gått ut klänning och ring beställd.
    Det blir en borglig vigsel, så mitt problem är vad som ska ske under vigseln. Tal, musik dikter?

• SoCh

Hej på er!

Vi gifter oss oxå den 14 juni, dagen efter min 32-årsdag!!! Klänningen e inköpt och slottet bokat

Nu ska inbjudningarna ut sfsm!

Kram på er!

• Pärlhönan

Vi gifter oss då också

• Mrs Fairy

Vi med
    Blir borgerligt i trädgården.

• puffenwilma

vi med! =) Allt är boka, kyrka, lokal och båt. I April ska jag köpa klänning och tärnkläningar. Inbjudningarna är nästan klara och ska gå ut om typ en vecka. Bröllopsresa halvt bokad, dvs hotell men ej flyg.

• puffenwilma

och fotograd, hår, smink, tårta, bröllopsnatt. Tänkte försöka att ha så mkt som möjligt gjort tidigt. Kommer ju bli stressigt ändå....

• Pärnerstedt

Ni som ska ha borglig vigsel, vad kommer att ske under vigseln?
    Ska ni ha solister även fast ni är utomhus?
    Berätta gärna lite!

• pratglad

Hejsan!

Kul att vi är så många med detta magiska datum!

Kram
    Pratglad

Svar på tråden Någon annan som gifter sig den 14 juni-08