Ringarna
Skall förlova oss i oktober, Jag vill ha en bred vit guld ring, är det någon som vet hur det är att bära en bred ring? och vad annses som bred?
tack för hjälpen
Skall förlova oss i oktober, Jag vill ha en bred vit guld ring, är det någon som vet hur det är att bära en bred ring? och vad annses som bred?
tack för hjälpen
Jag har en förlovningsring på 6 mm
Den är ganska bred tycker jag, vigselringen är sen 4.8 så tillsammans blir det över 1 cm
ok men är det svårt med breda ringar? har svårt att se mig själv i en smal ring nämligen
min ring är 4 mm, känns inte konstigt alls. det är en engelbert som är hög och flack i modellen. i rött guld.
kan inte heller se mig i en smal ring. vigselringen är 2 mm, totalt 6 mm, inga problem alls. Det skulle få plats med 2 mm till. man vänjer sig väldigt fort, tar inte av min särskilt ofta och mina fingrar sväller inte nattetid, har hört att dem kan göra det
Min förlovningsring är den på min presentationsbild utan stenar, och denna på bilden skall jag ha när jag gifter mig. Blir 1 cm totalt. Känns inte alls konstigt med bred och tung ring. Dessa är massiva och tjocka dessutom, men bekväma. Kolla och prova dig fram. Det viktiga är att dom inte är vassa i kanterna, som vissa mönstrade eller tunnare ringar kan vara.
Du ser vad som ser snyggt ut när du provar och prova ihop med en tänkbar vigselring så du ser total bredd. Har du inet alltför små o knubbiga händer borde du kunna ha brett. Jag har 5 mm förlovning o ska ha 2 st 2,5 mm ringar som vigselringar. Totalt 1 cm och det blir kanonsnyggt! Men så har jag långa smala händer
kommer också ha två ringar som blir 1 cm totalt...
man känner ju själv hur bred man ska ha om man provar sig fram..o ser hur det ser ut på fingret..så gjorde jag iallafall..