• ljubavi

gravid?

är det ngn som upptäckt att de var gravida mitt i all bröllopsplanering? För det gjorde jag =) lite oväntat med helt underbart! men vad gör man nu? klänning och allt är ju redan klart...

• Svar på tråden gravid?
  • Nessan

Grattis!
    Hur nära inpå bröllopet är födseln beräknad? Finns det inte ens en chans att du kan ha klänningen iaf, kanske lite utlagd? Annars finns det ju fina gravid-brudklänningar.

• Bride in England

Grattis!!! Nar ar brollopet? Jag har alltid tankt pa hur det skulle bli om det skulle handa...!

• lycklig78

Grattis! Vi planerar barn och ska in för IVF under våren, så jag vågar inte köpa någon klänning än

• ljubavi

haha.. som det ser ut nu så blir det födsel ca 1,5 - 2 månader efter bröllopet.. =)

jag är sååå glad =)

• Ullrika

Oj vilken härlig överaskning...

• lycklig78

Är det någon som har någon bild på gravidbrudklänningar? Eller finns det nån bra sida?

• stinakina

Jag är orolig....ska köpa gravtest idag...

Isåfall kommer det brinna i knutarna, vi gifter oss i aug...

Vi fick en sladdis i mars 07, sa att vi kör "blankt" ett år, blir det så blir det!! ( kan ju vara kul för lillkillen att ha ett jämngammalt syskon, hans systrar blir ju 16 och 19)

(vi är 40 och 41 så vi vill inte "hålla på" så länge!!)

Så nu kanske det blir en till ändå, har ju haft så mycket annat att tänka på att jag tom inte skrivit upp sista mens, så jag har ärligt talat ingen koll på nåt!!

Ska bli intressant!! Olägligt, javisst, men välkommet självklart!!

• ljubavi

stinakina, blev det ngt?? du skrev att du skulle ta ett grav.test...

...dessvärre så fick jag ett tidigt missfall, fy fan vad knäckt man blir!!! sänker en totalt!

• krian87

ljubavi; vad tråkigt..Beklagar..

• matildaochniklas

ljubavi, fa va tråkigt!! beklagar verkligen

• Ullrika

ajajaj va trist... hoppas du inte fastnar helt under isen bara.

• ljubavi

det suger sååå fett mkt!! vi ser verkligen fram emot att få barn, men så blir det så här.. aja, vad säger man "bättre lycka nästa gång" eller?

• Ullrika

Tyvärr är det väl det bästa man kan säga... håller tummarna för att det ska gå vägen nästa gång.

ljubavi skrev 2008-01-27 21:14:26 följande:
    det suger sååå fett mkt!! vi ser verkligen fram emot att få barn, men så blir det så här.. aja, vad säger man "bättre lycka nästa gång" eller?
  • lycklig78

Så ledsen för din skull!!!

• Älsklings Gumma

jag vet hur det känns att få ett tidigt missfall. Det var dock inte under ett planerande av ett bröllop.
    Jag hoppas att det inte sänkte dig helt, och att du fortfarande orkar planera med samma energi och lust som innan.

Lycka till...

• Nessan

ljubavi - usch vad tråkigt! Tycker synd om er. Det enda positiva med detta är ju att ni nu iaf vet att ni kan få barn tillsammans! Hoppas nästa gång slutar lyckligt!

• ljubavi

vi pratar ganska mycket om det här hemma, så vi bearbetar det fort, men ändå, det hade ju varit mysigt,

...haha, det värsta var ändå igår när jag var och handlade in lite mat för kvällen. Det var fullt med gravida kvinnor! jag skojar inte det var ca 20 st gravida kvinnor (som man kunde se) som oxå skulle handla lite... men så hamnar jag bakom 2 som bara står och snackar om när dom ska föda och hur, jag menar kom igen. betala ocå gå ut haha

då var det som värst, även om det var ett tidigt missfall så har man ju innan det drömt sig bort ngnstans, inte sant.

nej, nu sätter vi fokus på bröllopet och barn kommer när det kommer, orkar inte bli ledsen mer.. det är inte första gången jag får missfall i heller ju!

Svar på tråden gravid?