• lillamaa

    vad kostar manchettknappar?

    alltså på ett ungefär?

  • Svar på tråden vad kostar manchettknappar?
  • lillamaa

    ok, så jag ska iaf räkan med en 500 för att vara på den säkra sidan?

  • Ingarö08

    Det beror på vad du ska ha för några. Ska du ha äkta silver kostar det en del men du får nog räkna med minst 200kr. Tex så kostar Skultunas 380kr.

  • MaddeW

    de vanliga som finns på ex Åhlens, MQ osv ligger från ca 400kr. Gå och kolla lite!

  • lillamaa

    maddeW: har varekn Åhlens eller MQ i närheten! finns nästan ingenting här jag bor.

    planerar en resa neråt senare i år/nästa år då vi ska inhandla en stor del av allt vi behöver och däribland mannen kläder. därfär förösker jag nu göra upp en budget så man vet hur mkt pengar man måste hinna spara iho :)

  • Celeste97

    Hur viktigt är det att ni har fina/dyra manschettknappar? Eller är det mer något ni måste skaffa, men helst inte lägger pengar på?
    I det senare fallet har ju t.o.m affärer som H&M manschettknappar. Själv skulle jag kolla 1) Släkten om någon kunde låna ut ett par för många har flera par liggande i ett skåp. 2) Titta i en second-hand-affär där det säkert finns både annorlunda och prisvärda knappar.
    Lycka till!

  • lillamaa

    ok. ska höra med sambon, det är ju upp till honom. men tänkte att det kanske endå är nått som är bra att ha så vi kommer nog inte låna.
    måste köpa en kavaj åt honom också. tycker han behöver det. snart lär de bli massor av bröllop i vår bekantskapskrets (och kanske några begravningar) och då är det ju bra att ha kavaj och alla tillbehör

  • Äntligen är det min tur

    Jag köpte på slipsgossen för 600:-
    Dom har massor att välja på.....

  • CecLiw

    Köpte otroligt fina, alldeles för dyra, men urläckra 3000:-

  • Caflisch

    Dom dyraste min m2b har är dom för 149:- på dressmann, tycker det var helt ok! Sen hade vi tur och fyndade halvapriset manchettknappar på H&M (49 , jättesnygga bling bling med massa strass

    En klar fördel med blliga är ju att man slipper den eventuella ångesten för om man skulle tappa en... vilket faktiskt har hänt!

  • KIKKIHOLMBLAD

    Ja Dressman har billiga och en del att välja mellan.

Svar på tråden vad kostar manchettknappar?