Hej alla och tack för alla svar och råd!
Idag är det bättre. Det går upp och ner som en bergochdalbana i mitt liv. Försöker verkligen glädjas åt att jag ska gifta mig och för det mesta går det bra när jag tänker på det men vissa dagar orkar jag inte. Har iaf varit på anställningsintervju i veckan till ett nytt jobb!! Så på den fronten har jag hopp. Det var rätt många sökande men intervjun gick bra så...
I övrigt kömpar man ju på. Vill inte dra ner någon annan så jag håller en tjusig fasad för att ge sken att att vara den starka och säkra tjejen som jag så gärna hade VELAT vara. Men en dag skall jag bli den, det gäller bara att ta en dag i taget.
Kram på er alla som känner igen er! Och som sagt skriv gärna till mig. Tycker det känns så skönt att höra att man inte är ensam i detta. och alla små tips är ju värt att prova...
//Erica
totte38 skrev 2008-01-23 08:43:11 följande:
Jag kände bara att jag var tvungen att skriva av mig. Pga div omständigheter så kunde vi inte åka till Thailand i april som vi planerat. Så då kastade vi om planerna och tänker att ja men då åker vi nu snart istället men då idag får jag beskedet att vi inte kan nu i februari heller eftersom min sambo inte får ledigt från jobbet. Så här sitter jag på mitt skitjobb och vantrivs. Hade varit guld att få komma bort till solen ett tag... men inte. Letar jobb som en tok men ingen vill ha mig. Går på antidepr.tabletter och kan inte sluta för då sjunker jag igen som en sten....suck...ingen bra dag idag.Någon som är/har varit i liknande situation (depression)hör gärna av er.