• Qirona

Noter till Ronja Rövardotter?

Jag sitter och försöker hitta någon bra utgångslåt från kyrkan och har upptäckt att Rid över skog med Björn Isfält har varit en hit! Många har frågat efter noterna till denna underbara låt och nu tänker inte jag vara sämre . Är det någon som sitter på dessa och som har lust att göra mig lite lyckligare? Det vore även intressant att veta hur/när ni lät framföra den i kyrkan och hur det blev? Med sång eller instrumentalt?
    Tack på förhand
    mizz_E@spray.se

• Svar på tråden Noter till Ronja Rövardotter?
  • Liten liten kanin

You got mail!
    Vi ska ha en kör blandat kvinnor och män sjunga den a capella (eller hur det skrivs) som ingångsmusik i kyrkan. Hoppas det blir mäktigt!
    Lycka till!

• Mumriks blivande fru

Vi ska också ha Ronja Rövadotter som intågsmusik på vårt norrländska vinterbröllop! Snääälla, kan du mail mig med?
    linalenita@hotmail.com

Tack! :)

• Joakina

vad är det för låt? *intresserad*

• Paeonia

Är det den som är intro till filmen? Isåfall är jag väldigt intresserad! Den visades ju på bolibompa härom dagen och när jag hörde den så tittade jag på sambon och sa, Den! Han blev eld och lågor, JAAA!!!

Så jag skickar min mail adress i din inbox om du orkar skicka även till mig!

Paeonia

• Joakina

*hm*... jagblir onekligen väldig intresserad. Skickar min mailadress i din inbox jag med

Svar på tråden Noter till Ronja Rövardotter?