• Mirri

    Websidan kan inte visas...

    Är det någon mer än jag som har problem med att allt som oftast inte kunna öppna BTs sidor? Man har skrivit ett långt inlägg och ska bara posta det men så får man upp en skylt att "Websidan kan inte visas"... Igår kom jag inte in på hela dagen nästan, inte förrän på kvällen vilket är oerhört frustrerande eftersom jag behövde information som jag sparat i anteckningarna på min sida! Händer detta bara mig eller är det något fel!?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-19 13:02
    Har bättre koll nu och vet att det inte bara gäller mig och att alla jobbar frebrilt på en lösning på problemet

  • Svar på tråden Websidan kan inte visas...
  • 20080301

    Nej då det händer mig var och varannan gång jag vill in här

  • Mirri

    Tack Pumpkin! Jag hade missat att detta diskuterats sååååå ingående redan Tråkigt med alla som är så arga bara Det känns bra att ni jobbar på det. Då vet jag att en lösning är på g i alla fall

  • Pumpkin

    Jo, det är trist att folk inte lyssnar när man säger att det jobbas på det, men men, ljusare tider kommer!

  • postchaffisen

    Inte orkat läsa de 2 tidigare trådarna, men misstänker att det är serverkapacitet eller nått. För problemen är störts på eftermiddagarna/kvällen. sen kväll + natt + tidig förmiddag brukar det går bra =)

  • Pumpkin

    Japp, och därför ska de bytas ut - förhoppningsvis inom en vecka.


    postchaffisen skrev 2008-01-19 13:32:02 följande:
    Inte orkat läsa de 2 tidigare trådarna, men misstänker att det är serverkapacitet eller nått. För problemen är störts på eftermiddagarna/kvällen. sen kväll + natt + tidig förmiddag brukar det går bra =)
Svar på tråden Websidan kan inte visas...