• MissDoe

Hjälp mig!

Jag lovade en kompis (som går och funderar på att fria till sin sambo) att jag skulle kolla om jag hittade var man kan få tag på en "frieriring" (tror det var en silverring). Jag vet att jag har sett flera länkar till såna här i forumet, men nu kan jag inte hitta en enda.. Snälla hjälp!

• Svar på tråden Hjälp mig!
  • aka79

Frieriring? Förlovningsring?

Det finns massor av länkar till smyckessidor. Sök på Smycka tex. Eller gå in på www.brollopsguiden.se/hemsidor/23.php
    Där finns det massor av märken man kan gå in på och kolla!
    Lycka till!

• MissDoe

Njaä.. inte en förlovningsring, den vill han välja med sambon.. som jag minns den är det en silverring med texten "frieri" eller nåt liknande på.. fanns att beställa tror jag.. Gah! så irriterande när man inte minns var man sett saker!

• aka79

www.sandberg.se.com/

Här hittar du en frieriring och du går in på kollektion och vigsel förlovningsringar och sen frieriring=))

Men det var ingen text, men den Heter då "Frieriring"

• mysifer

känner igen det där..tror att det fanns på en sida med en massa olika silvermsycken, typ namnsmycken och liknande men även kärlekssmycken.

hoppas det kan hjälpa till lite att få fram en länk för tyvärr kommer jag inte ihåg vad sidan hette själv.

• MissDoe

aka79

Tack! var inte den jag letade efter, men den var ju fin! Ska tipsa om den!

Svar på tråden Hjälp mig!