• MVH Maria

Natt I Ballonghav

Jag och min pojkvän har blåst upp ca 100st ballonger som vi har lagt under täcket i sängen.

vi tänkte de vore spännande att ha sex i ett ballonghav. så vi tänkte att vi skulle pröva de i kväll. och sedan efter avslutat sex så tänkte vi sova bland alla ballongerna.

Ingen av oss 2 är rädda för ballonger!

frågorna lyder:

1: Tror du många ballonger smäller under sex akten? Varför?

2: Tror du många ballonger smäller när vi sover bland dom? Varför?

3: Tips på hur man ska undvika att ballongerna smäller?

4: Hur ska vi smälla alla ballonger dagen efter (För att få de så roligt som möjligt)?

5: Någon som prövat detta?

6: Om JA: Hur Gjorde Du?

7: Om Nej: Hur skulle du göra?

8: Är du rädd för ballonger?

9: Om JA: Varför?

Mvh Maria

• Svar på tråden Natt I Ballonghav
  • Asmira

Cool idé!!!
    Måste prova själv, fick värsta inspirationen!
    Du bara MÅSTE berätta hur det gick!

• MVH Maria

Svara på Frågorna Så Är du gullig:)

• Mi och Nez

Hahahahah, *sitter och skrattar framför datorn nu*
    Helt galen idée men väldigt underhållandeatt läsa om Ja, varför inte. Lova att du återkommer med en utvärdering! *ler*

1: Kanske någon enstaka. Tror dessvärre att en del kommer att skjutas iväg/rulla undan istället när ni far omkring under täcket.

2: Samma här, nej.

3: Gör dem inte för stora. De mindre ballongerna (med mindre luft i alltså) är ju segare)

4: Ballongleken som man lekte på dagis kanske? Alla har varsin ballong kring foten (eller för er del kanske 5-10 st) Sedan ska alla trampa sönder de andraas ballonger men skydda sin egen.

5: Nej!

6: pass

7: Ja, hur skulle jag göra? Stor säng, men inte så stora ballonger. Kanske blanda vanliga ballonger med heliumballonger för att göra hela rummet piffigt och kalasigt Sedan ge järnet *haha*

8: Nix, några ballonger kan väl inte skada

9: pass

Stort LYCKA TILL ikväll!

• MVH Maria

tack så mycke flera som kan svara tack:)

• Asmira

ja du, är ni aktiva så har ni nog inte många ballonger kvar...

Enstaka, förutsatt att man inte är aktiv i sömnen med :P

Ligg inte på ballongerna utan ha dem runt omkring er, inga underkläder som kan sticka hål.

4: Hur ska vi smälla alla ballonger dagen efter (För att få de så roligt som möjligt)?
    tryck dem mot varandra, eller ha en tävling. Dela upp ballongerna jämt och se vam som kan smälla sina först

nope

jag skulle ha massa färggranna ballonger runt om i hela rumet, i taket, på sängen överallt och sen ja låta fantasin spela

nope

• tattar-Emma

4) Skaffa varsin vante med häftstift som sticker ut.

• Soon to be wed

Nej usch jag är RÄDD för ballonger blir inget bollhav i vår säng

• Knopan

Ballonger som ligger mot en mjuk yta (som t ex sängen) pallar ju med en del tryck...så det måste bli ett sju-helsikes slänga omkring varandra,upp o ner,fram o tillbaka för att nån ballong ska gå sönder!

• nufruandersson

1: Tror du många ballonger smäller under sex akten? Varför? tre ,ni hamnar på dem eller trycket varm och kall luft får dem smälla.

2: Tror du många ballonger smäller när vi sover bland dom? Varför? ja samma som ovan trycket .

3: Tips på hur man ska undvika att ballongerna smäller? som annan sa göra mindre kanske sova utan täcke.

4: Hur ska vi smälla alla ballonger dagen efter (För att få de så roligt som möjligt)? med nålar med förbudna ögon.

5: Någon som prövat detta? nä

7: Om Nej: Hur skulle du göra? vet inte är skraj för ballonger som smäller.

8: Är du rädd för ballonger? ja

9: Om JA: Varför? de smäller kan göra ont när de smäller

• MVH Maria

tack för alla fina svar några till skulle inte vara fel:)

• Pumpkin

Hur gick det då? Ni skulle ju sova i ballonghavet natten som var väl?

• Lady o Lufsen

Såvida ni inte har höga gavlar på sängen så kommer nog de flesta ballonger att sticka iväg från sängen...har ni lindat in och därmed låst fast dom under ett lakan exempelvis, så kommer- beroende på hur aktiva ni är och hur proppfulla med luft dom är- ca 70% att gå sönder, tror jag

Om vi ponerar att ovanstående lämnar kvar ca 30% av ballongerna så tror jag bara att ytterligare 10% av återstående ballonger smäller under eran sömn...om ni inte flyttar på dom efter sexakten då såklart- för då finns risken att fler smäller eftersom ni säkert rör er en del efter vild sex.

Hmmmmm.....förmodligen genom att ta bort dom ifrån sängen under akten, tömma dom på ganska mycket luft eller älska under största möjliga försiktighet.

Bita sönder dom eller kniiiiiiiiiipa sönder dom med skinkorna.

Inte jag...än.

Har inte lyckats luska ut det än.

Nej.

• Lady o Lufsen

...men??? tänker du inte avslöja hur det gick??

• Mi och Nez

Ja, nu när vi svarat på alla dessa märkliga (men spännande) frågor vill vi ju ha resultatet...

• Lady o Lufsen

Såklart vi vill! Hoppas att trådstartaren vågar träda fram och berätta!!

Svar på tråden Natt I Ballonghav